Hei, kunne sikkert stjelt en bit av den nye "3sgte turbo godkjenning" s'tråden, da tråden er rettet til en 3sgte motor.
Det har seg slik at bilen min til neste år har vært 10 år i norge, da slipper man unna de sinnsyke avgiftene ved "Trimming" av vognkortet.
etter det jeg har forstått er det avgasspapirer på motorene som problemet.
trenger man å anskaffe avgasspapirer på biler som er godkjent i andre EU land?
eventuellt hvor vanskelig er det å skaffe disse?
så har jeg ett spørsmål til...
har sett litt rundt på nettet og fant ut at den sprekeste 3s motoren (sett bort fra 3s-gt serien) er 4.gen 3s-gte. denne har i følge mine tall 256hk og finnes i toyota caldina st215 (gt-t) 97-03 og toyota caldina st246 (gt-four) 03-07
er det noen av disse som vet om caldina st215 eller caldina st246 er blitt solgt i europa, eller som forutser at denne motoren er værre å få godkjent i forhold til 3.gen motoren?
håper jeg har tent en flamme i de av dere som tenker 3s-gte konvertering ved å bringe 4.gen motoren opp
Det har seg slik at bilen min til neste år har vært 10 år i norge, da slipper man unna de sinnsyke avgiftene ved "Trimming" av vognkortet.
etter det jeg har forstått er det avgasspapirer på motorene som problemet.
trenger man å anskaffe avgasspapirer på biler som er godkjent i andre EU land?
eventuellt hvor vanskelig er det å skaffe disse?
så har jeg ett spørsmål til...
har sett litt rundt på nettet og fant ut at den sprekeste 3s motoren (sett bort fra 3s-gt serien) er 4.gen 3s-gte. denne har i følge mine tall 256hk og finnes i toyota caldina st215 (gt-t) 97-03 og toyota caldina st246 (gt-four) 03-07
er det noen av disse som vet om caldina st215 eller caldina st246 er blitt solgt i europa, eller som forutser at denne motoren er værre å få godkjent i forhold til 3.gen motoren?
håper jeg har tent en flamme i de av dere som tenker 3s-gte konvertering ved å bringe 4.gen motoren opp

- 91 Mr2 3VZ-FE v6
- 94 Celica Gt4 ST205
- 09 IQ, pendlerbilen
+ VW trans, masse bmw, sykler og båter
- 94 Celica Gt4 ST205
- 09 IQ, pendlerbilen
+ VW trans, masse bmw, sykler og båter