TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SK Brann, Bærgens stolhet :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #386986  av Teamany

jaja, da avslutta Viking og Molde den 3 runder i årets serie.
2-2 vart resultatet og Solskjærs effekten har så langt ikkje slått til... ( i heiletatt ).
Nedenfor er tabellen som viser...ja...noe litt snålt siden da heile Norge har dømt Brann nord og ner..
Er vel bare VIF på 4 som ligger der dei skal...i toppen der de har blitt tippa :)
"opp med henda viss du er vååååålenga.....våååååålenga, syng med på detta viss du er våååålenga..."!!!
Oppps...hørt litt for mye på Gatas P i det siste 8)

Og stakkars RBK ligg da som vi ser på BUNN!!jaja... :mrgreen:

# Lag
1 Tromsø 7
2 Start 6
3 Brann 6
4 VÃ¥lerenga 6
5 Sarpsborg 08 6
6 Fredrikstad 6
7 Strømsgodset 6
8 Stabæk 6
9 Lillestrøm 4
10 Viking 4
11 Haugesund 3
12 Odd Grenland 3
13 Aalesund 3
14 Molde 2
15 Rosenborg 1
16 Sogndal 0

Neste serierunde møter vi Haugesund borte, så der kommer vi muligens til å miste eit par medgangssupportere da eg antar Haugesund knekker balla på SK Brann... Hmm..nei, antar er ikkje det samme som håper! Håper jo selfølgelig Brann vinner 1-2 eller noe i den dur...kanskje de står frem igjen som eit komplett lag igjen og klinker til med 4 målsseier :) hehe...er jo lov å håpe liksom :) :twisted: :D
 #387495  av Teamany

Hei hei,

Etter 42 min mot Haugesund, står det 3-3..
Mjelde, OJOJOJO og Gusta er Brann`s målscorere :)
 #387545  av ke25-toyoglide

Hmmm, er visst ikkje akkurat storforlangende bergenserne lenger.......
At Brann skal være fornøyd med å spille uavgjort med FKH er vel det samme som at Manchester skal spille uavgjort mot Brann.....
(PS. eg er opprinnelig bergenser, bor ikkje så langt fra Haugesund, og driter i fotball, så trenger ikkje noen moralprken om at eg er patriot eller noe sånn)
 #387546  av Teamany

snål sammenligning ja...
Siden du ikkje er hverken haugesund eller brann patriot så gidd eg ikkje forklare hvorfor vi er førnøyd!! :D
 #387561  av Teamany

Håper Mr Skarsfjord tør å bruke Piotr som siste skanse og muligens bør Kalvenes byttes ut til han får litt meir gass i rævva...men den tid er vel forbi..

Neste kamp er mot molde 25 April hjemme på staddaen, og da BØR laget vere meir samspilt enn hva de viste i gårsdagen kamp!
 #387730  av chris

Teamany skrev:
Og stakkars RBK ligg da som vi ser på BUNN!!jaja... :mrgreen:
Er ikke akkurat noe å bry seg om så tidlig i sesongen. Eneste som teller er hvor lagene står på slutten av sesongen, og da vil RBK triumfere øverst nok en gang ;) Trenger bare litt innkjøringstid med ny trener, ny taktikk og nye spillere.
 #387736  av Teamany

hehe, neidu chris.. Som Brann supporter har eg vel blitt god trent til å håpe at Rosenborg skal ligge i bunn hver sesong, men det skjer no ikkje.
RBK har eit sterkt lag selv om profiler har forlatt klubben. dere kommer til å klatre fortere enn folk trur, som Eggen sa; Rosenborg e jo eit gullag :)
Vil tru de banker FFK idag og viser at de fremdeles er med på notene, men trur dere bør gjøre nokke med den bakre rekka deres :)
(Ja, Brann bør også gjøre noe der bak..2 av 5 bør byttes ut )!!
 #387875  av Teamany

oppss..RBK klarte ikkje å banke FFK ikveld, istedenfor fikk de 2 mål i fleisen..
Det lukter ikkje gull av RBK så langt i serien.

Etter 4 runden ligger Brann på 5 plass med 7 poeng og RBK på 15 plass med 1 stakkarslig poeng!

Men som sagt, RBK kommer til å riste dette av seg og komme sterkere tilbake trur vi :)
 #388917  av JK86

må jo nevnes at SIF ligger på topp her da... :D
 #388936  av Teamany

hehe...SIF ja, får høre det ca 10 ganger om dagen at SIF ligger over Brann på tabellen da typen til svigers er drammenser....
Men men, vi holder ut å støtter laget vårt uansett kordan da går:)
Men, tapet mot Molde svei ein god del, det må bare seiast!! synd...men no e da å sjå fram te 1 runde i Cupen, håper ikkje brann går i myre og tape mot tertnes!
Da blir eg kanskje litt forbanna ja...
 #389026  av chris

Teamany skrev:oppss..RBK klarte ikkje å banke FFK ikveld, istedenfor fikk de 2 mål i fleisen..
Det lukter ikkje gull av RBK så langt i serien.

Etter 4 runden ligger Brann på 5 plass med 7 poeng og RBK på 15 plass med 1 stakkarslig poeng!

Men som sagt, RBK kommer til å riste dette av seg og komme sterkere tilbake trur vi :)
Som vi trøndere alltid sier, når RBK ikke ligger øverst på tabellene etter et par serierunder: Vi snakkes i november ;)
 #389033  av Teamany

Quote; Men som sagt, RBK kommer til å riste dette av seg og komme sterkere tilbake trur vi unquote;

Jepp, veit det og det var derfor eg skreiv dette... Vi alle veit at RBK er for sterke til å ligge i bunn av tabellen, eller rykke ned!!

Ikveld gjester SKB tertnes i åsane for ein liten runde NM, håper det går bra...Cupbomber har vi hatt nok av ja...
 #389772  av Teamany

Etter kveldens fantastiske oppvisning av Brann og OJO, ligger da SKB på 3 plass med 10 poeng etter 6 spilte kamper!! heh, hvem sku trudd det :)
Nedrykkskandidaten har ikveld slått den tippede seriemester 2011.. :)Deiligt!!
Viss Strømsgodset og Tromsø spiller uavgjort, pluss tap for Start, Sarpsborg08 , Molde og Stabæk blir dette en fin runde med en bra plassering!!
Uansett, sterkt gjort av Brann som virkelig la inn en innsatts av de sjeldne idag.

Satt med hjerte i halsen i eit par anledninger da Austin takla motspillere..som oftest ender taklingene hans med gult kort, men han var snill idag!!
Og denne Piotr i mål, han må virkelig ta seg sammen, uten så må vi kanskje krype til eit eller annet kors og sette Opdal tilbake i mål. Piotr hadde eit par "på bærtur" episoder idag som vi har sett før...han virker ikkje heilt stabil enda og kanskje "Verdens beste keeper" plutselig får øynene opp og skjønner at han må jobbe,jobbe,jobbe for å holder plassen som første keeper hos SKB.
Stabilitet, forsvar , press , OJO er det vi kjører på denne sesongen. ( SFPO )That`s the way aaahhhahahhh, we like it!! :) 8)
 #390747  av Teamany

Da fikk Brann seg ein velsmakende hjemmeseier idag mot Start... 2-1 og hvem ellers enn OJOJOJO som scora :) og Austin på straffe!!
Men det som var egentlig bedre var at RBK, VIF og LSK tapte...ikkje noe vondt meint no asså, men som god supporter som eg er så ligger det
vel litt i kortene at eg skal håpe på tap for disse lagene...selv om eg håper (litt) at RBK kommer seg ut av kneika!
Er det kanskje på tie å sparka Jønson og få inn Eggen?? Eller kanskje Drillo??hehe...litt Drillofotballmagi??næææhh...trukke det asså

Eit lag som imponerer meg for tiden er Sarpsborg 08! Hadde vert mosomt viss de hadde holdt heilt inn :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21