Skill deg ut fra mengden! Sølvfarget mr2, lakkert i -09 i en nissan farge, turbomotorluke, JDM forskjermer (blinklys i lista, ikke hull i skjermen), km bil 165000, km motor ca 170000, 92+ bremser foran, cd/radio, skinninteriør, 15" nokian vinterdekk m/pigg, 16" sommerhjul (kan muligens leveres med 17")
I og med at spoileren er nylakkert, har den ikke "standard" boblene i lakken heller.
17" står på på bildene.
Nytt:
-Dempertopper foran
-Lenkestag foran
-Bremseklosser foran
-Hjullager foran
Negativt:
-Spylervæskepumpe defekt (Ny brukt på vei i posten, skiftes med en gang den kommer)
-Tuta funker ikke, skal kikke på denne og prøve å finne feilen
-Noe overflaterust nederst på innsiden av dørene
-Innerskjermer og paneler under bilen mangler, disse har jeg fått tak i og de blir montert i helgen
-Speiljusteringene fungerer ikke, skal kikke på dette også
Ellers blir bilen eu godkjent nå på fredag, og skilter blir hentet ut.
Bilen har også gått gjennom en teknisk kontroll hos biltilsynet, mangellappen som var er godkjent og slettet.
I og med at spoileren er nylakkert, har den ikke "standard" boblene i lakken heller.
17" står på på bildene.
Nytt:
-Dempertopper foran
-Lenkestag foran
-Bremseklosser foran
-Hjullager foran
Negativt:
-Spylervæskepumpe defekt (Ny brukt på vei i posten, skiftes med en gang den kommer)
-Tuta funker ikke, skal kikke på denne og prøve å finne feilen
-Noe overflaterust nederst på innsiden av dørene
-Innerskjermer og paneler under bilen mangler, disse har jeg fått tak i og de blir montert i helgen
-Speiljusteringene fungerer ikke, skal kikke på dette også
Ellers blir bilen eu godkjent nå på fredag, og skilter blir hentet ut.
Bilen har også gått gjennom en teknisk kontroll hos biltilsynet, mangellappen som var er godkjent og slettet.
Sist redigert av lasse den 07 jun 2011 20:41, redigert 3 ganger totalt.
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...
-Div annet...