TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #387676  av Noxan8

2r-e-rik skrev: har du prøvd å snakke med mr jack daniels eller captain morgan??

så, etter en lang og omhyggelig prat med vår alles kjære kaptein har ting gått bedre :P
hvilket leder meg til neste spørsmål han ikke kunne svare meg på, noen som har ei drømmedame å gi bort??? :P
 #387680  av 2r-e-rik

Noxan8 skrev:
2r-e-rik skrev: har du prøvd å snakke med mr jack daniels eller captain morgan??

så, etter en lang og omhyggelig prat med vår alles kjære kaptein har ting gått bedre :P
hvilket leder meg til neste spørsmål han ikke kunne svare meg på, noen som har ei drømmedame å gi bort??? :P
hehe.. han pleier å ha mye lurt og si.. her på berget begynner vi å bli 5-6 fornuftige karer som kikker i retning asia..
Filippinene eller thailand er gode land å hente damer ifra.. men russland er også er godt alternativ vis du helst vil ha hvite unger..
men ja.. di har hørt om likestilling i di landene også, men di tror ikke noe på det... derfor så får du en same som stiller opp å støtter mannen sin.. flinke til å jobbe er dem også..
å for å ikke snakke om at dem er forsiktige med penger i motsetning til norske damer..
 #387685  av ke25-toyoglide

Masse flotte damer i Norge, men en må nok sile litt......
Har de på en kg med sminke og ser ut som de aldri har gjort et dagsverk, så er det nok rett :!:
Ikkje forvent at hu er billig i drift og kan forsørge seg selv.....
viss hu kan det, så er det ikkje sikkert du vil vite hva hu forsørger seg med.....
De mer jordnære damene, er kanskje ikkje så lett å få med på one night stand, og kanskje ikkje så lett å finne på byn.....
men de er der.
kanskje på bussen, eller på en jobbtur, eller en plass der du bruker fritiden din....
Viss ikkje finnes alltid datingsider.... det hadde nok eg gått for.... (etter å ha innvitert jaqueline på forumet her ut,,,, og fått nei)
om de bruker penger på ufornuftige ting, så gjør det ingenting, de tjener de selv.....
Og viss du tenker etter så bruker kanskje du og penger på ufornuftige ting :?:
Men når en lever 2 ilag med normal inntekt, så blir det mer penger til alt :!:
Når begge betaler inn 4000.- til husleie, istedet for at du må betale inn 8000.-
Når begge betaler inn 1500 i strøm istedet for at du må betale inn 2500, så gjør det ingenting at dere bruker litt mer strøm enn du gjorde når du var aleine......
og slikt er det med det meste, det er ikkje dobbelt så dyrt å bo 2 ilag...
ikkje gi opp håpet, men kanskje ikkje dumt å legge om strategien litt :?:
Ja de er sikkert flotte mange av de thaidamene, men det er ikkje gratis med thailandturer, og de vil sende penger him, og så skal de ha mat fra thailand+++++svigermor skal komme på besøk,,, hvem tror du skal betale for det :?:
Og de tjener som regel dårlig her, som vaskehjelp f.eks.... når de endelig får jobb....
Og de får ingen støtteordninger, for du må skrive under på at du kan forsørge dere før du får ta na hit.....
nei, sats på Norske damer, men skift strategi, og hold oss andre som har funnet A4 dama oppdatert.
eller er det slik at dere har fått et stempel, og bare klare å skaffe dere slike bimbos, for de smarte styrer klar, for de ser kor håpløse dere er :shock:
 #387694  av Noxan8

gleder meg bare til neste terapitime med mr.Jack :p om ca 24 timer vil jeg tro:P flere som joiner inn?
 #387707  av 2r-e-rik

Noxan8 skrev:gleder meg bare til neste terapitime med mr.Jack :p om ca 24 timer vil jeg tro:P flere som joiner inn?
jeg har 3 kasser pils som står å brenner.. men du bor vel for langt unna til å pjalle litt...
men har står det en deilig traktor som det er helt vanlig å forgripe seg på i fylla...
 #387759  av ArildM

Så lenge man finner det en søker etter og en eventuell partner like så, er det vel ikke så nøye hvor man finner det?
Og hva er vel det å nå sitt mål uten å møtte søke og kjempe for det først? Det gjelder alle ting i livet 8)
 #388437  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:haha, drømmedama finnes nok ikke :) men er bare sundt å leite ;)
Vær glad jeg ikke forteller det til emilie..
haha, velkommen tilbake :)

og ho sier nok det samme om drømmemannen :P nei, drømmedama er nok akkurat det, en drøm :P
 #388456  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:Masse flotte damer i Norge, men en må nok sile litt......
Har de på en kg med sminke og ser ut som de aldri har gjort et dagsverk, så er det nok rett :!:
viss hu kan det, så er det ikkje sikkert du vil vite hva hu forsørger seg med.....
De mer jordnære damene, er kanskje ikkje så lett å få med på one night stand, og kanskje ikkje så lett å finne på byn.....
men de er der.
kanskje på bussen, eller på en jobbtur, eller en plass der du bruker fritiden din....
Viss ikkje finnes alltid datingsider.... det hadde nok eg gått for.... (etter å ha innvitert jaqueline på forumet her ut,,,, og fått nei)
om de bruker penger på ufornuftige ting, så gjør det ingenting, de tjener de selv.....
Når begge betaler inn 4000.- til husleie, istedet for at du må betale inn 8000.-
Når begge betaler inn 1500 i strøm istedet for at du må betale inn 2500, så gjør det ingenting at dere bruker litt mer strøm enn du gjorde når du var aleine......
Ja de er sikkert flotte mange av de thaidamene, men det er ikkje gratis med thailandturer, og de vil sende penger him, og så skal de ha mat fra thailand+++++svigermor skal komme på besøk,,, hvem tror du skal betale for det :?:
Og de tjener som regel dårlig her, som vaskehjelp f.eks.... når de endelig får jobb....
Og de får ingen støtteordninger, for du må skrive under på at du kan forsørge dere før du får ta na hit.....
nei, sats på Norske damer, men skift strategi, og hold oss andre som har funnet A4 dama oppdatert.
eller er det slik at dere har fått et stempel, og bare klare å skaffe dere slike bimbos, for de smarte styrer klar, for de ser kor håpløse dere er :shock:
Du får sagt det! :lol:
Hvis du skal ha deg thai kjerring er det vel like greit å reise ned til thailand et par turer i året og ha en leilighet der.
Sånn som han 60 år gamle læreren jeg hadde på skolen gjorde. Guttetur kalte han det :roll:
Lurer på hva han fortalte til kjerringa..
Uansett, så er vel lovene nedi der slik at du kan bo der 1år, så kan du bare reise uttafor grensa og komme tilbake igjen :P
Men toyoglide.. hva hadde madammen sagt om jasmin skulle bodd der en uke eller to?
 #388466  av harared

Drafter skrev:Sånn som han 60 år gamle læreren jeg hadde på skolen gjorde. Guttetur kalte han det :roll:
Kan jo hende det var det han faktisk dro dit på.... ikke for og treffe damer...
 #388470  av Drafter

harared skrev:
Drafter skrev:Sånn som han 60 år gamle læreren jeg hadde på skolen gjorde. Guttetur kalte han det :roll:
Kan jo hende det var det han faktisk dro dit på.... ikke for og treffe damer...
Ja det er jo klart...
Og hvor mange er det som egentlig drar på "guttetur" til thailand om jeg tør å spørre? :P
Fisketur sa du
 #388517  av jacquelin

Drafter skrev:
ke25-toyoglide skrev:Masse flotte damer i Norge, men en må nok sile litt......
men de er der.
Hvis du skal ha deg thai kjerring er det vel like greit å reise ned til thailand et par turer i året og ha en leilighet der.
Sånn som han 60 år gamle læreren jeg hadde på skolen gjorde. Guttetur kalte han det :roll:
Uansett, så er vel lovene nedi der slik at du kan bo der 1år, så kan du bare reise uttafor grensa og komme tilbake igjen :P
Men toyoglide.. hva hadde madammen sagt om jasmin skulle bodd der en uke eller to?
Enig, Toyoglide er en smart mann. :) Og av de som kjøper kjærlighet tror jeg nok det er et stykke mellom de som faktisk har et likeverdig forhold... Men klart, vil man ha en som bare skal yte så er det jo greit.

Hehe, skal jeg bo hos Toyoglide?
 #388518  av ke25-toyoglide

Drafter skrev:
ke25-toyoglide skrev: :
Frister ikkje meg med leilighet i Thailand, har ikkje heeelt sansen for damene derfra heller.....
Hadde nok heller levd aleine, og heller dradd på ferieturer til forskjellige plasser, og bare kost meg.
Damer er det nok av, og viss en ikkje bryr seg, så er de på jakt etter deg.
Skulle ikkje tro at damene såg seg syn i en 3barnspappe som er gift, men der tok eg feil....

Jasmin????? hvem er det?????
Tror nok kjerringa hadde blitt temmelig forbanna, uansett kim som skulle bodd her, selv bare for en dag....
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 77