TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken dimensjon pÃ¥ Poly til stabstag? Ã¥ tÃ¥rnlager spm. Mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #388575  av 3rlend

Hei:P
Jeg tenkte å bestille noe fra twosrus. men så er mine engelske kunskaper ikke noe å skryte av :)
Tenkte på dette: http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=431
Å siden jeg ikke har noe tilgang til å få bilen opp atm å målt, så spør jeg dere om noen vet hvilken størrelse jeg skal velge :?: Bilen er en 93mod.

Tenkte åsså på 2stk av disse: http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=460
Er det bare drit som står der eller har det noen betydning med "offset-hole"?

Så er jeg fortsatt på jakt etter topp pakning. atsracing, koracing å twosrus sender bare komplett overhalingskitt til toppen, å jeg kan desverre ikke ta meg råd til dette nå. Noen andre plasser?

Og når jeg først har toppen av motoren, som jeg regner med ( å håper ) jeg slipper mange fler ganger i fremtiden, så tenkte jeg å bytte register reim, olje å vannpumpe, men har det noe for seg å bytte løpehjulene å strammehjul til reima?
såklart, alt som er nytt er sikkert bedre, men er det noe STOR hensikt?

På forhånd: Meget tusen takk :)

Erlend.
Sist redigert av 3rlend den 26 apr 2011 12:49, redigert 1 gang totalt.
 #388582  av lasse

Du må nok nesten prøve å få kontrollmålt på stabstaget ditt, er litt opp og ned på størrelsen på disse bilene...
Det stemmer det med "offset hole" ja, men jeg lurer på om du ikke har hullet i midten fra før av, mener det er i midten på 92+ modellene, husk at statene lå ett år etter resten av verden på revisjonene :wink:

Toppakninga aner jeg dessverre ingenting om.
Har du forresten tenkt å senke ned motoren før du skrur på den? Tror det blir mindre knot da, husker når jeg skulle av og på med reima på min, må jo løsne ene motorfestet og bende litt for å få av reimhjulet på veiva, dette var dog på en gti motor, men regner ikke med at det er bedre plass med turbomotoren...
husk ihvertfall å sette veiva i øvre dødpunkt :wink:
 #388583  av 3rlend

lasse skrev:Du må nok nesten prøve å få kontrollmålt på stabstaget ditt, er litt opp og ned på størrelsen på disse bilene...
Det stemmer det med "offset hole" ja, men jeg lurer på om du ikke har hullet i midten fra før av, mener det er i midten på 92+ modellene, husk at statene lå ett år etter resten av verden på revisjonene :wink:

Toppakninga aner jeg dessverre ingenting om.
Har du forresten tenkt å senke ned motoren før du skrur på den? Tror det blir mindre knot da, husker når jeg skulle av og på med reima på min, må jo løsne ene motorfestet og bende litt for å få av reimhjulet på veiva, dette var dog på en gti motor, men regner ikke med at det er bedre plass med turbomotoren...
husk ihvertfall å sette veiva i øvre dødpunkt :wink:
Da får jeg bare mase på en kompis som har bukk tilgjengelig.
Å ligge på garasjegiolvet er jeg lei av :)
Jeg har hullet i midten ja, om ikke differansen mellom de to platene er på 1mm, slik at det blir umulig å se :)
Blir nok til at jeg løfter bilen over motoren ja, når jeg får mast på en annen kompis om å låne bukken hans en liten langhelg :)

Takk for svar :)