TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• aem map til 2jz gte org twin turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #388238  av arne

hei, har en 2jz som ikke går helt som den skal når den får litt over en bar trykk. har en aem liggende som jeg tenkte å sette i. noen som har ett ferdig map på en org motor så den får litt ekstra? org dyser, kammer å turboer! jdm motor. Har vært supert om noen hadd gidda å sendt over hvis di har ihvertfall :)
 #389077  av Supramk3turbo

Er nok ikke mange som har map til en orginal 2jz nei... :/ Uansett så det det sjeldent at et map fungerer bra fra motor til motor... best å lage en for din egen motor for alle motorer er litt forskjellige uansett :)
 #389080  av arne

skulle tro det er flere som bare setter på en datasprut for å få ut litt ekstra av en org motor. klart det ikke blir helt supert, men da er det ihvertfall noe å finjuster på.. isteden for å begynne helt fra start :-o men ser vell ut for at den bare må settes i en benk å takes da ja :-p
 #389107  av Radial

arne skrev:skulle tro det er flere som bare setter på en datasprut for å få ut litt ekstra av en org motor. klart det ikke blir helt supert, men da er det ihvertfall noe å finjuster på.. isteden for å begynne helt fra start :-o men ser vell ut for at den bare må settes i en benk å takes da ja :-p
når mapping koster like mye eller MER enn datasprutet, så vil man gjerne få mest mulig ut av den mappinga - og en Turbo-oppgradering og Dyser er jo da Minimum på enhver JZ motor :) Såe...derfor er det Svært få "orginalmapp" rundt omkring :P
 #389108  av bjornalf

ligger jo 3-4 map inne i aem tuner programmet som du laster ned fra siden til aem med original map/maf sensor til aem 3,5 bars map sensor.

du har ikke leita hardt ser jeg :)
 #391649  av toypartsbergen

jeg har en del av de på pc her.