TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #389210  av 2fast4u

Fin farge, blir jækla bra dette :!:

:wink:
 #389302  av Sven

Skikkelig tøff farge ja :twisted:
Keep up the good work :!:
 #391922  av Audun F

Takker og bukker :)

Nå begynner det å nærme seg så smått litt sammenstilling. Det første jeg skal ha på plass er gummiplugger til å tette alle hullene som skal tettes. Jeg har søkt litt på eBay, men får ikke tak i store kvanta. Fant et sett på Biltema, men det er mye gjennomføringer og ikke så mange propper (http://www.biltema.no/no/Bygg/Sortiment ... r-125-stk/)... Noen her inne må jo ha gjort dette før - hvor får man tak i sånt?
 #392166  av Bamsemoms

Hei Audun.

Jeg jobber i Berner som selger og bor i Drammen. Har gått i samme speider gruppe som deg tidligere når jeg var mindre.

Vis du sender meg en PM så kan jeg møte deg og ta med katalog sånn at du kan pelle ut det du trenger. Er bedre å få det antalle du trenger enn å brenne inne med ett helt sette med propper og gjennomføringer. Da kan vi få til priser som er litt mer hyggelige enn om du kjøper dem over nettet.
 #392279  av Audun F

Bamsemoms skrev:Vis du sender meg en PM så kan jeg møte deg og ta med katalog sånn at du kan pelle ut det du trenger. Er bedre å få det antalle du trenger enn å brenne inne med ett helt sette med propper og gjennomføringer. Da kan vi få til priser som er litt mer hyggelige enn om du kjøper dem over nettet.
Berner i Asker skulle ha 1600 for den pakka, så ja - du har PM ;)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 73