TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #389233  av Zepticon

inzane2012 skrev:mustang blir sjeldent feil, bortsett fra slutten av 70 tallet og fram til 2000 :P
Vell... Eneste mustangen som i noen som helst grad appelerer til meg er de helt nye:) Har mer sansen for Dodge :mrgreen:
 #389236  av inzane2012

Zepticon skrev:
inzane2012 skrev:mustang blir sjeldent feil, bortsett fra slutten av 70 tallet og fram til 2000 :P
Vell... Eneste mustangen som i noen som helst grad appelerer til meg er de helt nye:) Har mer sansen for Dodge :mrgreen:
tja, dodge har mye bra di, likte veldig godt å kjøre den nye Challanger RT-8'n demmers, mye grunt i den 5.8l v8'rn :P bare så dumt jeg ikke fikk ha den mer enn 2 dager :(
 #389280  av inzane2012

celicat23 skrev:Hva med å ta den diskusjonen ett annet sted....? :wink:
så sant så sant, beklager den utskeielsen der, glemte helt hvilken tråd dette var :)
kan slette innlegga vist du vil?
 #389315  av inzane2012

celicat23 skrev:Ikke noe problem.. Trenger bare ikke ett par sider med diskusjon om ting som passer best i off topic tråden :wink:
tru dat :)

apropos on-topic, har du noen planer om å reise på treff i år og? Eller blir det flere "studio" bilder denner sommern?
 #389347  av celicat23

Det ser ut som det blir tilnærmet umulig å få fri på hverdagene denne sommeren, så det blir nok lite med trackdays jeg drar på. Skal prøve å få organisert meg selv nok til å få ordnet noen greie steder for fotoshoots i stedet for.
 #389348  av inzane2012

celicat23 skrev:Det ser ut som det blir tilnærmet umulig å få fri på hverdagene denne sommeren, så det blir nok lite med trackdays jeg drar på. Skal prøve å få organisert meg selv nok til å få ordnet noen greie steder for fotoshoots i stedet for.

okok :) personlig liker jeg bedre di "vanlige" fotoshootsa dine, selv om du tok ganske bra action bilder fra alle treffa du var på i fjord, men blir ikke helt det samme som en godt panlagt session på en perfekt location :)
 #389364  av ArildM

Ikke quote en linje som står rett ovenfor da Nicolay :)
Ellers ser jeg frem til noen godt planlagte photoshoots, liker disse enda bedre enn trackday bilder jeg også :)
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 103