TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #388867  av 3rlend

Om du ikke skulle få på plass frontleppa og den fortsetter å plage deg, så har jeg en svart 92+ leppe til overs :P
 #388868  av magnesmurf

Frontleppa er sånn omtrent på plass. Pluss minus noen millimeter. Men sier meg hvertfall fornøyd med den :wink: Takk for tilbudet uansett :D

Bare å glede seg til de nye blinklysene kommer nå. Så er bilen klar for utstilling på vårmønstringen på øvrevoll 8 mai 8)
 #389372  av magnesmurf

Og han der J**** FORP****** idioten av en selger jeg bestilte fra "glemte" å si fra om at de hadde problemer med sin leverandør av lysene, så de er ikke engang, og jeg får ikke bilen fin og helt til utstillingen til helgen.

For øvrig er jeg drittlei hele bilkjøret, da jeg for tiden bare opplever motgang når det gjelder ALT som har med bil og delebestilling å gjøre. Skulle ha felger til imprezaen, og de ble bestilt i januar. Og jeg må fortsatt belage med på å vente juni før jeg har sommerdekk og felger på den jævla bilen :evil:
 #389381  av inzane2012

aldri så vondt at det ikke er godt for noe... og den som venter på noe godt, venter ikke forjeves :P
 #389447  av magnesmurf

Heldigvis ser dette ut til å ordne seg, da Audun låner meg et par blinklys reflekser til utstilling.

SÃ¥ en stor takk til Audun :D
 #389748  av magnesmurf

Noen bilder av bilen med nylakkert fanger, tatt med høykvalitetskamera. Bilen er nyshinet for morgensdagens utstilling på NSK øvrevoll 8)
Legg merke til hvor bra fangeren tar seg ut, og hvor liten fargeforskjell det er mellom fanger og panser. Og drit i at blinklysene ikke er der :wink:
Vedlegg
IMG_1141.JPG
IMG_1141.JPG (373.63 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1142.JPG
IMG_1142.JPG (277.41 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1143.JPG
IMG_1143.JPG (374 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1144.JPG
IMG_1144.JPG (392.79 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1145.JPG
IMG_1145.JPG (353.65 kiB) Vist 776 ganger
 #389750  av magnesmurf

NOen flere bilder, bare fordi jeg har lyst :wink:
Vedlegg
IMG_1148.JPG
IMG_1148.JPG (382.26 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1147.JPG
IMG_1147.JPG (407.94 kiB) Vist 776 ganger
IMG_1146.JPG
IMG_1146.JPG (389.3 kiB) Vist 776 ganger
 #389803  av magnesmurf

Tror bilen holder på å falle fra hverandre :(
Idag var plutselig oljepåfyllingslokket borte. Det har skrudd seg ut av seg selv...
 #389805  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Tror bilen holder på å falle fra hverandre :(
Idag var plutselig oljepåfyllingslokket borte. Det har skrudd seg ut av seg selv...
mulig det kan være noen klåfingrede fingre med behov for et oljepåfyllingslokk... og så plutselig en oppsisvekkende bil som tilsa at her måtte det være et strøken oljelokk.. akkurat hva jeg trenger! :twisted:

Men huff ikke noe moro å oppleve når ting på uforklarligvis forsvinner fra sin kjøre pæle :? :(
 #389838  av magnesmurf

Motorrommet har ikke vært åpnet på lenge. Men når jeg åpnet det idag var lokket borte.. Husker at jeg ikke strammet det så hardt når jeg fylte olje sist, siden det var meget vanskelig å få opp da. Så har vel ikke strammet det nok, og så har det skrudd seg opp av seg selv under kjøring.
Hadde heldigvis et ekstra, men var surt med dette, siden det var et spesielt lokk bestilt fra twos'r us, med emblem og krom :cry:

Lurer på om bilen kan ha blitt smittet av noe italiensk siden deler bare begynner å dette av.. :roll:
 #389851  av Drafter

Hva med å legge den litt lenger nedpå? :)
Hadde sett mye bedre ut, også mtp. felgene dine..
 #389879  av magnesmurf

Vurdert mange ganger, men elsker orginaloppsettet med tanke på at den både har gode kjøreegenskaper over fartshumper, og over humpete veier, i tilegg til å ligge bra på normale veier :wink:
 #389898  av lexusmann

Har et par oljelokk jeg også, i tilfelle du skulle trenge flere, hehe... :wink:
Hva skjedde med blinklysene egentlig?har visst ikke fått med meg det...
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 103