Kanskje jeg skal bytte ut yaris'en med en is200 som bruksbil da. Det er jo en liten oppgradering 

inzane2012 skrev:åjoda, var tv-folk der, men hvilken kanal vet jeg ikke, sikkert viasat motor...En kamerat fikk filma den krasjen, skal ta å linke den når den er på youtube
Var og en stor kræsj i A-finalen i super nasjonal kl3 i starten, en fører som blei skada, nett så vidt han klarte å krabbe ut av bilen så da var det rødflagging der og...
Ullsokk skrev:var ganske synd det med den kræsjn der, for hadde virkelig håpt at lexus'n som var med skulle vinne a-finalen, han hadde kjørt kanon bra hele helga...inzane2012 skrev:åjoda, var tv-folk der, men hvilken kanal vet jeg ikke, sikkert viasat motor...En kamerat fikk filma den krasjen, skal ta å linke den når den er på youtube
Var og en stor kræsj i A-finalen i super nasjonal kl3 i starten, en fører som blei skada, nett så vidt han klarte å krabbe ut av bilen så da var det rødflagging der og...
celicat23 skrev:Så THE MECHANIC i helga, og var ikke over imponert... Helt til Mini Anden (hu fra cubus reklamene) kom og viste titts'a og ræva. Da var hele filmen verdt det. Hu er SÅÅÅ digg. Hadde jeg fått lov å tafse der så hadde jeg fått ett par cm ekstra jeg ikke vet jeg har engang.så du la altså ikke merke til mikken som datt ned i skjermen i titt og ofte? filmen gikk fra å vere helt kurant til rett og slett bil tåpelig, og når det er så mye fakta feil i en film slik at til og med JEG reagerer på det i en action film, DA er det gale...
ArildM skrev:Om jeg ikke har nevnt det tidligere og når vi er inne på dårlige filmer: Prøvde å se Animals United 3 ganger, fikk sett ca halve filmen i løpet av de forsøkene før jeg endelig slettet den. DVS under et kvarter i fra hver gang man setter på filmen til man soverhehe, har jaggu sett mange dårlige filma opp igjennom ja... f.eks Aprils Fools Day trur jeg den hette, en av di dårligste forsøka på å lage skrekkfilm ala Skrik filmene...
Ullsokk skrev:inzane2012 skrev:åjoda, var tv-folk der, men hvilken kanal vet jeg ikke, sikkert viasat motor...En kamerat fikk filma den krasjen, skal ta å linke den når den er på youtube
Ullsokk skrev:grom den lexusen.. gamle bilen til knut ove børseth.. den har den köler 16v motor på 3 liter, selholm m4500 dogbox, øhlins hele veien.. mener å huske at stort sett all plåt er carbon...Ullsokk skrev:inzane2012 skrev:åjoda, var tv-folk der, men hvilken kanal vet jeg ikke, sikkert viasat motor...En kamerat fikk filma den krasjen, skal ta å linke den når den er på youtube
Link til kræsjen
Ser han sliter med å komme seg bort fra banen
Scotty skrev:Da ble det til å jobbe på Rudskogen litt fremover daFortell