TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tennplugg 3gen 3s-gte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #390050  av lasse

Enkelt og greit, sitter denso q22pr-u der nå, har kjøpt det de siste gangene jeg har bytta plugger også, pluggene ser helt fine ut selv etter 2 år/15000km men ser jo etter et kjapt google søk at det er helt andre plugger som hører hjemme der.
Motoren går forøvrig veldig pent, ingenting å utsette på gangen, effekten osv. Ellers er det vel litt basic trim, eksos, filter, 1,1bar og muligens kvassere kammer (som jeg vet om)

Skal jeg bare fortsette med disse pluggene? Prøvde for en stund siden ngk bkr7e, men det resulterte i litt lavere ladetrykk...
 #390069  av bose

Ser vel ingen grunn til å "reparere" noe som fungerer ;)
 #390179  av marlboro1310

er vel ingen kris om du ikke opplever noe unormalt\negativt. Jeg kjørte på Iridiumplugger på min gen3, relativt dyrt men kvalitet koster :wink: får dem rimelig fra statene.
 #390197  av lasse

Nei er vel ikke noe å tenke på da, bare tenkte å høre om noen mente det var fyfy, hører jo skrekkeksempler om folk som kjører med feil type plugger der ting detter av og lager kvalm :shock:
Men da kjøper jeg ett sett nye, bare for å få det tipp topp.
 #390627  av Drafter

lasse skrev:Nei er vel ikke noe å tenke på da, bare tenkte å høre om noen mente det var fyfy, hører jo skrekkeksempler om folk som kjører med feil type plugger der ting detter av og lager kvalm :shock:
Men da kjøper jeg ett sett nye, bare for å få det tipp topp.
viktigste er vel at det er riktig varm/kaldhetsgrad på pluggene..
har erfart både på 2hjuling og mr2 at det er ingenting igjen av tuppen på pluggen :roll:
at hele driten har knekt av/brent opp. flaks kalles det :lol: