Jeg er en aktiv syklist, men jeg driver med terrengsykling 

Julebrus skrev:Ok, eg er like irritert på syklister, men litt saklig må en kunne være.....2r-e-rik skrev:Har havna bak et ritt helt fra Holmestrand og helt til Sande en gang. Det er 70 på strekka, og jeg kørte i 10/20 eller noe hele veien. Du kommer heller ikke forbi på lange sletter uten å bryte fartsgrensen med 40 km kanskje. Så man blir liggene bak demJulebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteamhavna bak et sykkelritt på tirsdag.. men jeg kjørte traktor med ti tonn grus i hengeren... jeg kom IKKE forbi...lå bak dem i en strekning på 8km brukte bare en time mer enn jeg pleier.. var nede i 12km/t i motbakker.. å da har ikke traktoren nok krefter til å komme forbi.... Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI
ke25-toyoglide skrev:heheJulebrus skrev:Julebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteamOk, eg er like irritert på syklister, men litt saklig må en kunne være...... Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI
Har havna bak et ritt helt fra Holmestrand og helt til Sande en gang. Det er 70 på strekka, og jeg kørte i 10/20 eller noe hele veien. Du kommer heller ikke forbi på lange sletter uten å bryte fartsgrensen med 40 km kanskje. Så man blir liggene bak dem
10-20km/t hele vegenVar det bestemorklubben på tur
![]()
I en 70 sone med lange sletter, så må du opp i 110 for å kjøre forbi de som sykler i 10-20km/t![]()
Eller var det du som låg først og bremset de![]()
mr2storbrua skrev:Er HMS-ansvarlig Paal Ove Sodefjed i familie med deg Espen? Har sett han har vært litt i media, hvertfall Agderposten...ja stemmer det... er gamlingen
2r-e-rik skrev:haha.. fått svindel mail:Verste er at det finnes de som går på de der....
Hei
Hvordan går det? Jeg gjorde en tur til London (Storbritannia) uanmeldt noen dager tilbake, dessverre fikk jeg ranet på pistolen punktet i natt! Alle kontanter, kredittkort og telefon ble stjålet, jeg fikk rotet opp i et annet land, strandet i London, heldigvis pass var tilbake på hotellrommet mitt. Det var en bitter opplevelse og jeg var vondt på min høyre hånd, men ville være fint. Jeg sender deg denne meldingen cos jeg ønsker ikke at noen skal få panikk, jeg ønsker å beholde den slik for nå!
Min retur blader i et par timer, men jeg har problemer sortering av hotellet regninger, lurer på om du kunne låne meg noen penger til å sortere ut hotellet regninger, og også ta en drosje til flyplassen ca £ 2000 jeg har vært på politiet og ambassaden her, men de er ikke hjelper spørsmål, har jeg begrenset måte å komme ut herfra, jeg avsluttet mitt kort allerede og laget en politirapport, vil jeg ikke få et nytt kort nummer til jeg kommer hjem! Så jeg trenger virkelig din hjelp.
Du kan wire hva du kan spare til mitt navn og adresse hotellet via Western Union:
Name: morten andre jensen
London United Kingdom
Kom tilbake til meg med detaljer, ville def refundere det til deg når vi kommer! Forhåpentligvis i morgen
Jeg venter raskt svar ..........
lexusmann skrev:er det mulig?? det lyser jo google translate...2r-e-rik skrev:haha.. fått svindel mail:Verste er at det finnes de som går på de der....
Hei
Hvordan går det? Jeg gjorde en tur til London (Storbritannia) uanmeldt noen dager tilbake, dessverre fikk jeg ranet på pistolen punktet i natt! Alle kontanter, kredittkort og telefon ble stjålet, jeg fikk rotet opp i et annet land, strandet i London, heldigvis pass var tilbake på hotellrommet mitt. Det var en bitter opplevelse og jeg var vondt på min høyre hånd, men ville være fint. Jeg sender deg denne meldingen cos jeg ønsker ikke at noen skal få panikk, jeg ønsker å beholde den slik for nå!
Min retur blader i et par timer, men jeg har problemer sortering av hotellet regninger, lurer på om du kunne låne meg noen penger til å sortere ut hotellet regninger, og også ta en drosje til flyplassen ca £ 2000 jeg har vært på politiet og ambassaden her, men de er ikke hjelper spørsmål, har jeg begrenset måte å komme ut herfra, jeg avsluttet mitt kort allerede og laget en politirapport, vil jeg ikke få et nytt kort nummer til jeg kommer hjem! Så jeg trenger virkelig din hjelp.
Du kan wire hva du kan spare til mitt navn og adresse hotellet via Western Union:
Name: morten andre jensen
London United Kingdom
Kom tilbake til meg med detaljer, ville def refundere det til deg når vi kommer! Forhåpentligvis i morgen
Jeg venter raskt svar ..........
Drafter skrev:Har du noen gang vært i london 2ern erik?nope.. men broder'n var med på rally wales i fjor.. å det var ikke noe dyrt.. selv ikke når han var hos prodrive i Warwickshire var det dyrt..![]()
Skal du ha hotell i "sentrum" er prisene helt syke..
Kommer ikke langt med 2 løk da nei!
Tror vi betalte rundt 900 pund for 4 netter..
Dette var BILLIG i forhold til mye annet..
+ Det var 3 stjerners! Ikke mye til å skryte av, 3 senger ved siden av hverandre med 10cm mellomrom, en tv foran, et lite bad og veranda for plass til 1.
Alt annet var fullt