TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #390442  av lexusmann

Har sett det verre enn det der, men passer seg IKKE i ei salgsannonse nei... :roll:
 #390466  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28042225

Jævelig kul SL, men litt for mye negativt med den for meg: ikke komplett servicehefte, import, treg cab, felger/eksos/senk er ikke godkjent, slitt førersete. Eieren er mekaniker og bilen skal i følge han være i veldig god stand. Jeg har ikke vært å sett på den, rett og slett fordi ikke servicehefte+ikke godkjent = ikke aktuelt for meg, så info'n her er kun via telefonsamtale med eier. Synd. Hadde skikkelig lyst på den der, og porsche'n jeg sikla på ble solgt før jeg fikk sett på den engang :? Jaja... Leite videre...
 #390516  av inzane2012

litt enig med den Marius, 145k for den bilen som du ikke får skilt på, og så kommer det sikkert like mye i avgift på den som kjøpsprisen, det blir drøty...

MEN, sett bort ifra prisen så syns jeg faktisk blien var ganske tøff :)

og 13x18" felger bak, og 10x18" fremme er ganske heftig det og :)
 #390538  av Julebrus

inzane2012 skrev:
Gt4WRC skrev:Jeg bare spør, er det ikke så og si umulig å få skilter på japanimport om dagen ?
jo
Hvordan er det med biler fra UK da, tenker da spesielt på Supra. gidder ikke å kjøpe overpriset Suprar i Norge :mrgreen:
 #390571  av 2r-e-rik

Julebrus skrev:
inzane2012 skrev:
Gt4WRC skrev:Jeg bare spør, er det ikke så og si umulig å få skilter på japanimport om dagen ?
jo
Hvordan er det med biler fra UK da, tenker da spesielt på Supra. gidder ikke å kjøpe overpriset Suprar i Norge :mrgreen:
uk er fortsatt i europa.. men det florerer av jdm biler der.. men det ser du jo på vin nr.
dessuten så er det stort sett bare sære eldre engelsk menn som skal ha høyre ratt.. så det blir stadig fler venstre ratta biler der borte.. tar nok ikke mange åra før dem kjører på den rette sida heller...
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 288