TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lilla fet Avensis "GT"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #390329  av Stianen1988

Det kan jeg prøve å gjøre vettu ...
Tusen Takk :D

Forresten, har du no hjemmeside til dem? .. Jeg finner ingen, eller fant en men var ikke i bruk :|
 #390395  av ArildM

Har vel vært litt opp og ned etter at det var brann i bygget deres for en stund tilbake siden... :(

Tråden er her i alle fall: viewtopic.php?f=32&t=37689
 #390398  av Zepticon

Stianen1988 skrev:Tusen Takk :) ...

Noen som vet om det faktisk er oppnålig å få til dette eller kan jeg bare skrinlegge dette prosjektet med en gang? .. hehe ...
Du har stortsett tre alternativer:
- Skaffe papirer fra Toyota på at denne bilen var levert med gitt effekt og motor i Europa (eller USA). (noe den ikke var)
- Kontakte SSperformance og få TUV test og papirer på ombyggingen. Koster fra 50 000kr og oppover.
- La Toyparts gjøre jobben for deg og ordne med godkjenning i samme slengen.
 #390473  av Stianen1988

Zepticon skrev:
Stianen1988 skrev:Tusen Takk :) ...

Noen som vet om det faktisk er oppnålig å få til dette eller kan jeg bare skrinlegge dette prosjektet med en gang? .. hehe ...
Du har stortsett tre alternativer:
- Skaffe papirer fra Toyota på at denne bilen var levert med gitt effekt og motor i Europa (eller USA). (noe den ikke var)
- Kontakte SSperformance og få TUV test og papirer på ombyggingen. Koster fra 50 000kr og oppover.
- La Toyparts gjøre jobben for deg og ordne med godkjenning i samme slengen.

Ang Toyparts der ... Har du hjemmesiden dems eller mailen dems?
for jeg går inn på hjemmesiden dems da blir jeg sendt til en annen side ( norbed.no ) med bare litt info ang dem fax, epost og hjemmeside men ingenting funker ...
Har sendt mail men da får jeg failure fordi eposten dems ikke eksisterer ... :S
 #390505  av Stianen1988

Tusen Takk Marius ... :)
Lenge siden sist, hva kjører du rundt i nå a? ..
Går bra med photograferinga om dagen å eller? ...
 #390529  av celicat23

Har yaris verso'n bare. Har prøvd å finne noe å kjøpe, men så langt så har det enten blitt solgt eller vist seg å ikke være verdt penga så får se om det blir noe. Sommeren er jo allerede godt i gang og varer ikke akkurat lenge, så finner jeg ikke noe før utgangen av mai så skrinlegger jeg nok hele sommerbil prosjektet. Men skulle gjerne hatt en.. Det er ikke akkurat noen nytelse å dra yaris'en ut av garasjen og kjøre seg en tur :lol:
 #390534  av Stianen1988

celicat23 skrev:Har yaris verso'n bare. Har prøvd å finne noe å kjøpe, men så langt så har det enten blitt solgt eller vist seg å ikke være verdt penga så får se om det blir noe. Sommeren er jo allerede godt i gang og varer ikke akkurat lenge, så finner jeg ikke noe før utgangen av mai så skrinlegger jeg nok hele sommerbil prosjektet. Men skulle gjerne hatt en.. Det er ikke akkurat noen nytelse å dra yaris'en ut av garasjen og kjøre seg en tur :lol:
hehe jeg ser den ... å ja, sommeren er såvidt igang så det er en god stund igjen ... lykke til :D hehe ..
vi snakkes