TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Senke fjærer til hiace finnes det?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #377760  av reodor

Har snart søkt igjennom alle sider på internet men klarer ikke å finne noe til hiace.

Noen andre som kan hjelpe?

Noen sier det finnes andre ikke"#¤%&/
 #378015  av reodor

Dæven du skal få ære å berømelse om du klarer å skaffe det, har lett overalt ingen som kan skaffe av de jeg har snakket med.

Tenkte å unngå vinkelsliperen da.

Bilen er jo en arb bil i mitt tilfelle men den blir ikke styggere av å komme lavere asfalten..

Hører fra deg da..... takker på forhånd :)
 #378073  av reodor

Var 98% sikker på d ja.
Du må høre hvor mye han kappet og om han gjorde noe mer?

Har han 4x4? Vurderer 20" hjul og senk men er litt usikker på hvor mye jeg skal ta bak.

Jeg har 4x4 lang utg.
 #378369  av reodor

Skal ikke plage deg med så mange fler sp her nå men vett du hvilke felge dim han har? 17" 18" 19" 20"
og har han kort/lang utg 2w 4w
finner ingen info rundt om om dette.

Om du gidder kan du høre om hvor mange runder på fjøra han tok? 1 - 1,5???
 #378455  av turbokjell

20 blir ganske ubrukelig på Hiace. men det går. Lønner seg å kappe støtputene så ikke den bånner så fort blir fort litt
stumpete hvis du slipper den langt ned..... siste hiace jeg hadde så satt det 17 lc120 hjul med 225 55 17 mener jeg.
 #378456  av turbokjell

20 blir ganske ubrukelig på Hiace. men det går. Lønner seg å kappe støtputene så ikke den bånner så fort blir fort litt
stumpete hvis du slipper den langt ned..... siste hiace jeg hadde så satt det 17 lc120 hjul med 225 55 17 mener jeg.
 #390541  av junkern

Jeg senka min ca 80 dvs 2 runder på fjæra, da må du ogs fjærne klossene for å ungå at det butter. Optimalt er nok som jeg hadde det på dden gamle hiclassen min, den var senka ca 65 dvs 1,5 runde. Husk å justere lasteventilen så den ikke tror at bilen er fullasta.