TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger min Carlos Sainz 92 mod! 98000kr---SELGES IKKE

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #391196  av loft

Jeg lufter ideen med å selge min toyota celica turbo 4WD, type carlos sains. Det er nr 2072/5000! Kjøpte denne i oktober 2010 så har ikke hatt den lenge. Det er en utrolig god bil å kjøre, spesielt på vinterføre med de dekkene som følger med. Den har gått 195000km nå og siden jeg kjøpte den har den bare vært håndvaska.
GÃ¥r godt med ish 250hk, FCD,BC og 4"downpipe med 3"hele veien ut.
Selger den fordi jeg skal ha meg leilighet og må begynne å prioritere og bli voksen, selv om man vil eller ei!

Skal vaske bilen i dag eller i morgen og så legge ut bilder!:)
Sist redigert av loft den 18 jul 2011 16:06, redigert 6 ganger totalt.
 #391202  av loft

CS1.jpg
CS1.jpg (270.39 kiB) Vist 1937 ganger

Rust i hjulbuene bak, sprekk i frontfanger foran nede ved grøftelys og "spoiler" mellom panser og frontfanger er knekt (sendt forespørsel til fensport om å få tak i en). Ny fanger koster 200pund+frakt, hvis man ikke finner en på reppa.
Normal slitasje i setene men overraskende gode å sitte i etter 19år! Kjøre fra oslo-trondheim (50ish mil) uten å bli sliten i ryggen-
Forrige eier har lagt fram strøm- og signalkabel (til bagasjerommet) så er bare å plugandplay om du vil ha mer lyd. Ny cdspiller med ipod/usb/aux i front. Høres ut som forrige eier har bytta ut orginalhøytalerne i bilen da det forsåvidt er god lyd!:)
Sist redigert av loft den 23 mai 2011 18:37, redigert 1 gang totalt.
 #391204  av loft

bump

står i trheim!:) har bare fri fremmover så velkommen til å komme å se på den
 #395446  av loft

TRÃ…DEN KAN SLETTES, BIL BLIR BEHOLDT.