TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petters MR2 Mk2(Straks igang for fullt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #390849  av MRPETTER

Takk for det: ) har siste eksamen min 6. Juni, så etter det braker det løs med bygging: )
Var innom en kompis en tur igår som også driver med et ganske spenstig prosjekt: )
Ikke Toyota, men sinnsykt rått: )
Bilde
Bilde
Bilde
 #390860  av ArildM

Passe spenstig 8) Hvilken bil er dette da mon tro?
 #391038  av MRPETTER

9. Juni begynner byggingen for fullt:)
Planen er da og få sveiset bort all rust, sette inn bur, hente og å på alle karbondelene og stylingen: )
Deretter skal det monteres coilovere, nye stab-stag, lenkestag, bærearmer, nye foringer +++
Så sendes den på lakkering, før motoren settes inn og bygges: )
 #391045  av ArildM

Sweet 8)
 #391274  av MRPETTER

Dette er det som kommer next, etter jeg har vært og hentet karbondelene jeg har holdt av hos predator: )

2x tillett B3.5
Bilde

Chaser Border Karbonfront
Bilde

CC Karbon skjermer
Bilde

Nye speil, i karbon
Bilde

Ellers skal interiøret bygges ferdig, untatt målere osv selvfølgelig, siden dette må vente på motor: )
Men noe av det som blir inni bilen er:

Stack Dash:
Bilde

Tilton stående pedalboks
Bilde

Wilwood hyd. håndbrekk
Bilde

- Sparco ratt
- En haug med brytere
- "Custom" dashbord
- Forlenget girspak fra hilux
- Shortshift
- Tillett setene(*selvfølgelig)
- 6pkt. seler
- plater i dørene
- Sparco kickplate for passasjer

Det er selvfølgelig også mye arbeid med bur om dagen, og jeg beklager en "kjedelig" update uten bilder eller noe særlig info: /
Men tro meg, DET BLIR MER SPENNENDE :-D
Sist redigert av MRPETTER den 22 mai 2011 22:23, redigert 1 gang totalt.
 #391339  av 3rlend

MRPETTER skrev:Det eneste som "gnager" meg litt om dagen er hvordan jeg skal løse eksos på best mulig måte:/
Nå husker jeg ikke hvilken motor du skal bruke. men om du bruker 3s-gte så er det vel enklest mulig å kjøre eksosen rett ut av luft inntaket hvor ic er plassert orginalt?
 #391374  av MRPETTER

3rlend skrev:
MRPETTER skrev:Det eneste som "gnager" meg litt om dagen er hvordan jeg skal løse eksos på best mulig måte:/
Nå husker jeg ikke hvilken motor du skal bruke. men om du bruker 3s-gte så er det vel enklest mulig å kjøre eksosen rett ut av luft inntaket hvor ic er plassert orginalt?
Er en 3sgte ja, men tror ikke det er det smarteste valget: /
Har faktiskt vurdert og dra eksosen gjennom "topedoveggen" og ut i døra: )
 #391377  av mr2storbrua

Var det ikke meningen å ha skilter på denne? Hvordan har du tenkt å beholde de dersom du har bur, hydraulisk håndbrekk og kanskje også uorginalt speedometer (skulle ikke forundre meg om dette også er ulovlig)?
 #391380  av MRPETTER

mr2storbrua skrev:Var det ikke meningen å ha skilter på denne? Hvordan har du tenkt å beholde de dersom du har bur, hydraulisk håndbrekk og kanskje også uorginalt speedometer (skulle ikke forundre meg om dette også er ulovlig)?
Har vært i diskusjoner med en jeg kjenner i biltilsynet, og det blir nok bare prøveskilt turer alikevell:P hehe
 #391381  av 3rlend

MRPETTER skrev:
mr2storbrua skrev:Var det ikke meningen å ha skilter på denne? Hvordan har du tenkt å beholde de dersom du har bur, hydraulisk håndbrekk og kanskje også uorginalt speedometer (skulle ikke forundre meg om dette også er ulovlig)?
Har vært i diskusjoner med en jeg kjenner i biltilsynet, og det blir nok bare prøveskilt turer alikevell:P hehe
Ja å da "måkker" du eksosen rett ut på siden! :twisted:
Kort og enkelt :D
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18