TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #391153  av mr292

inzane2012 skrev:skal si du er en mann som ikke tar til takke med det første og beste :)

Fikk meg forresten ny mobil idag, fikk litt mer i lønn enn jeg hadde rekna med, så når jeg kjørte forbi en elkjøp butikk så tenkte jeg, fuck it, jeg vil ha ny mobil, så jeg gikk inn og sa til første selger jeg fant: har du inne HTC Incredible S uten abonement? ja, det har vi, sa selgeren, men vet du hva den koster? ja sier jeg, gi meg en :P
hørtes dyrt ut :lol:
 #391154  av Noxan8

fant nettopp ut:p film: Footloose, når de er på den der drive in resturangen eller hva man skal kale det, der står det en hvit Celica av gammel årgang, med TOYOTA i hvot skrift øverst i front ruta:P
 #391159  av Julebrus

Drafter skrev:
Julebrus skrev:4000, eller noe :P
det er jo ikke dyrt?
kosta mer for iphone4 uten abonoment når den var ny..
selvom det er en forbanna søppel tlf :lol:
Beste telefonen er NOKIA 3510. Og den kommer til å være det også.
Husker fattern kjørte over den med en dodge durango 99 mod, når jeg var liten. Den tålte alt fra hiving over hus til dupping i vann, og den lever enda etter 9 år.
Dagens telefoner knuser bare av og dette på teppe i stua :shock:
 #391163  av Drafter

Julebrus skrev:
Drafter skrev:
Julebrus skrev:4000, eller noe :P
det er jo ikke dyrt?
kosta mer for iphone4 uten abonoment når den var ny..
selvom det er en forbanna søppel tlf :lol:
Beste telefonen er NOKIA 3510. Og den kommer til å være det også.
Husker fattern kjørte over den med en dodge durango 99 mod, når jeg var liten. Den tålte alt fra hiving over hus til dupping i vann, og den lever enda etter 9 år.
Dagens telefoner knuser bare av og dette på teppe i stua :shock:
Den 3510'n husker jeg kjøpte ny, med farge skjerm og greier, skikkelig stort :lol:
Var bare et lite bøllefrø..
 #391176  av ArildM

Ikke vær så kresen da Marius ;) En gammel Mr2 kan du ha like mye glede av som en Merce til 300k? Personlig kjører jeg lett 150mil bare jeg finner bilen jeg vil ha 8) Lengste turen jeg har hatt var fra Bergen til Meløy (rett sør for Bodø) i vinterferien for noen år siden. Var stengt overgangene på fjellet så jeg måtte kjøre via Hamar, ble en lang herlig tur hvor jeg ble godt kjent med en bil jeg hadde mye glede av (Mr2 Mk1 kjøpt for 30'000,-) 8)
 #391185  av celicat23

Det som er til salgs av mr2'er har gått for langt, er slitent, har ikke servicehistorikk så kmstand betyr null, feil farge, rustent, ikke godkjent, osv osv. Er ikke jeg som er vanskelig, det er bare utvalget som er dårlig :wink:
 #391267  av inzane2012

mr292 skrev:
inzane2012 skrev:skal si du er en mann som ikke tar til takke med det første og beste :)

Fikk meg forresten ny mobil idag, fikk litt mer i lønn enn jeg hadde rekna med, så når jeg kjørte forbi en elkjøp butikk så tenkte jeg, fuck it, jeg vil ha ny mobil, så jeg gikk inn og sa til første selger jeg fant: har du inne HTC Incredible S uten abonement? ja, det har vi, sa selgeren, men vet du hva den koster? ja sier jeg, gi meg en :P
hørtes dyrt ut :lol:
4700 måtte jeg vel ut med for den uten abonement :) trenger ikke det når jeg snart får sånt bedrifts abonement :)
Var store auge på han selgeren der jeg kom inn i butikke og bare sa rett ut at DEN skal jeg ha, få en! :P
 #391462  av celicat23

Det er ikke akkurat den bilen jeg har lyst til å tiltrekke meg oppmerksomhet med.. Tror jeg må dra ekstra tidlig til jobb, og ekstra seint fra jobb, bare så jeg slipper å sitte fast i køen inn&ut av oslo med en yaris som høres ut som en banebil :oops: Jævla eksosanlegget knakk tvers av rett foran lyddemperen og.. Svin. Tror han gjør en liten innsats nå for å gjøre EU kontrollen han skal på om noen månder ekstra dyr... Har bytta bremser & skiver foran, må bytte bremser bak, har bytta fester til stabstag foran, har ny komplett clutch liggende som skal byttes, må bytte foringer eller noe i forstillinga pga litt klunke lyder, og nå knakk eksosen... Ny-de-lig. Men men.. Har gått 188.900km og har ikke kosta meg en dritt så langt, så er kanskje på tide at noe ryker :D
  • 1
  • 726
  • 727
  • 728
  • 729
  • 730
  • 1174