TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Audi motor istede for 3sgte?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #391533  av lasse

Har sett den der før, rettstilt audi femmer, kan aldri tenke meg at det er lettvint ihvertfall...
Men grom lyd da :wink:
 #391598  av MRPETTER

lasse skrev:Har sett den der før, rettstilt audi femmer, kan aldri tenke meg at det er lettvint ihvertfall...
Men grom lyd da :wink:
Nei, er nok ikke gjort på en helg;P
Men det jeg lurer på er hvordan han får girkassen til og virke i en mr2:-
 #391599  av Noxan8

lang stilt motor med en girkasse fra FR layout bil, diffen motert direkte på kassen?
 #391680  av MRPETTER

Xlr8 skrev:eventuelt: http://www.twobrutal.co.uk/forum/showth ... 2-V8-build

;P
Ja det er en mulighet: )
HAdde vært morsomt å lagd noe som ikke så mange har:) hehe, ikke at det kryr av 3sgte'r med 5-600hk, men sjekker ut alle muligheter før jeg begynner å bestille innmat til noe som helst: )
 #391682  av EXS

rått med v8, men kanskje litt tungt i en bil som skal kjøre time attack?
 #391715  av 3rlend

Hvis du først skal bytte ut motor, så hvorfor ikke være litt patriotisk ? :mrgreen:
Hva med 2GR-FE motoren? Er sikkert like mye pes å få den oppi, og 280 sugehester på hjula orginalt er ikke å forakte :)
 #391716  av MRPETTER

3rlend skrev:Hvis du først skal bytte ut motor, så hvorfor ikke være litt patriotisk ? :mrgreen:
Hva med 2GR-FE motoren? Er sikkert like mye pes å få den oppi, og 280 sugehester på hjula orginalt er ikke å forakte :)
Hadde vært en mulighet det å: ) men 300hk er langt under det jeg sikter på: )
 #391724  av Noxan8

3rlend skrev:Hvis du først skal bytte ut motor, så hvorfor ikke være litt patriotisk ? :mrgreen:
denne ble levert i blant annet
denne bilen:2007 Toyota Camry (GSV40)
 #391738  av Nils

MRPETTER skrev:
Hadde vært en mulighet det å: ) men 300hk er langt under det jeg sikter på: )
http://www.woodsport.org/joomla/index.p ... rsion.html