TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• frustrasjonstrÃ¥den, blÃ¥s ut litt stim....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #391657  av ke25-toyoglide

Forbanna på Viasat, som har en elendig kundeservice....
Kan ikkje sende Epost til de :shock: Du må ringe :roll:
Hadde avtalegiro, men det klarte de å tulle til, siden de ville eg skulle ha fra 1 :arrow: 1, istedet for fra 15 :arrow: 15, som eg hadde hatt i et år...
Det var for vanskelig for de å regne ut..... så det ble flere regninger,,,, som de ikkje kunne sende på avtalegiro (fikk ikkje vite hvorfor) og med flere utregninger, så til slutt visste eg ikkje hvilke regninger som skulle betales og hvilke ikkje.... selvfølgelig manglet det utregninger på regningene og....
Det ble 2 regninger på en mnd i tillegg til avtalegiroen.
Selvfølgelig må en vente i evigheter på tlf for å få snakke med de, med det resultat at eg måtte legge på flere ganger for eg måtte hente unger og slikt...
i forbannelse så sa eg de opp, og nå får eg ikkje sett programmene eg har tatt opp på hardisken, for de mener de har rettighetene.... Noe eg mener er tull, siden eg har kjøpt de rettighetene av de.
Eg kunne tatt de opp på dvd, eller ekstern hardisk, skulle eg ha sendt de inn og då :?:
Har sendt inn info til TV2 hjelper deg og fbi, i håp om at de lager en reportasje om det.
Alle som er enige kan legge inn svar, alle som er uenige er Viasatansatte eller aksjeeiere, så de kan brenne en viss plass.....
AHHHH deilig å få ut litt stim, føles bedre nå. :lol:
Er det andre som har problemer med viasat, eller problemer med andre firmaer/ting, så ta det gjerne opp her. :D
 #391663  av Zepticon

ke25-toyoglide skrev:EHHHH, mener du eg burde medisineres :?: :lol:
Eller som eg pleie å sei.... Da finns medisina mot sånnt.....
Nei, alle som har bil som hobby i norge trenger medisin, meg inkludert :mrgreen:

Men det var en internspøk, så er det bare å se hvor mange andre som tar den, mulig jeg er eneste.
 #391678  av inzane2012

du er slettes ikke den eneste som er forbanna på Viasat! Vi har viasat nå men har hatt så mye problem med di, at når vi nå flytter kommer det til å bli oppsagt...

Når vi først bestillte det lovte kjerringa på tråden at vi skulle få det før juleferien, men vi ventet og ventet uten at det kom noen pakke, og vi ringte til kundeservice flere ganger, men di hadde ikke noe i papirene på at min samboer hadde bestillt noe viasat pakke... endte til slutt med at jeg ringte opp og spurte ho, hvordan i helvette vi kunne ha mottatt en pakke med bare parabolen og hodet, sendt til rett adresse og rett navn uten at di hadde det i systemet sitt, og sa til ho jeg snakket med at jeg aldri hadde opplevd så dårlig kundeservice... 5sek senere fant kjerringa ut at di hadde sendt kortet og mottakeren til adressa til mora til samboeren min (som forøvrig pleier å vente ei uke eller to mellom hver gang ho henter posten sin)...

Den først den vanlige pakken vi bestillte, var med vanlig mottaker. Denne hadde en veldig stygg uvane med å låse seg, og henge seg opp, og ellers likte den å plutselig kutte signalet i tide og utide, enda di andre som bor i bygget (og som får signal fra den samme parabolen) ikke hadde noe problem...
Men som plaster på såret skulle vi sende inn den mottakeren vi hadde og så skulle vi få en HD-mottaker tilbake... men denne er enda værre, denne kan låse seg i flere dager i slengen, klin umulig å få slått den på, og når den omsider kommer seg på så har den resåtte seg, så jeg må legge inn igjen favoritt lista og sånt på nytt igjen... og det å ringe til kundeservice har jeg gitt opp for lenge siden...

Såeh jeg har ikke så veldig mye positivt å si om Viasat nei... tror jeg holder meg til RiksTV jeg, får flere kanaler der, og har aldri hatt noe problem med RiksTV heller, bortsett fra at den antenna e litt mer mottakelig for dårlig vær...
 #391686  av ArildM

Canal Digital er bedre sier dem :) RiksTV har dårlig kvalitet på TV signalene pga dårlig båndbredde.
Har Altiboks her hjemme, funker greit, kjapt innternett i alle fall :mrgreen:
 #391695  av inzane2012

kan ikke si jeg merker så mye til dårlig signal i grunn... er det skikkelig ruskevær ute, så kanskje det hakker litt i ny og ne, men parabolen er MYE verre den...
Men blir vel kanskje til at jeg bestiller noe lignendes altiboks etter jeg flytter opp i den nye leiligheten, holder på å bli lagt ned fiber i det nabolaget, så kan vist få opp til 100mbs, telefoni og tv i ett abonement...

og Canal Digial er kanskje bedre når det kommer til kundeserice og sånt, men dem er mye dyrere enn Viasat, og nå som NRK skal kjøpe di opp, så vil det vere enda vanskeligere å snike seg unna den forpulte lisensen...
 #391697  av Noxan8

inzane2012 skrev: vanskeligere å snike seg unna den forpulte lisensen...

Amen to that

pluss mye annet unødvendig skvip vi har her i Norges land, samt ubrukelige veier, overdreven innvandring og et statsorgan med forgreinninger i alle himmelretninger som er generelt trangsynt....
 #391699  av ArildM

Tenkte på bildekvalitet, ikke signalstyrke :) My bad :) Altibox har jeg gode erfaringer med, selv om jeg ikke benytter meg stort av TV kanalene som følger med leiligheten, så er det i alle fall mange kanaler, ok bildekvalitet og et enkelt og greit system for å bla gjennom med. Har 20mbit internett nå (begge veier, kjekt når man driver med webdesign og andre lovlige aktiviteter :mrgreen: ), hastigheten skal vel oppgraderes gratis etter hvert hører jeg dem sier :)
 #391721  av Julebrus

ArildM skrev:Tenkte på bildekvalitet, ikke signalstyrke :) My bad :) Altibox har jeg gode erfaringer med, selv om jeg ikke benytter meg stort av TV kanalene som følger med leiligheten, så er det i alle fall mange kanaler, ok bildekvalitet og et enkelt og greit system for å bla gjennom med. Har 20mbit internett nå (begge veier, kjekt når man driver med webdesign og andre lovlige aktiviteter :mrgreen: ), hastigheten skal vel oppgraderes gratis etter hvert hører jeg dem sier :)

Dem har mange gode kanaler for voksene :P

Men batteriene i kontrollene varer i akkurat 2 timer :x
 #391785  av harared

ArildM skrev:Canal Digital er bedre sier dem :) RiksTV har dårlig kvalitet på TV signalene pga dårlig båndbredde.
Har Altiboks her hjemme, funker greit, kjapt innternett i alle fall :mrgreen:
Ikke det eneste RiksTV sliter med. Kjøpte Grundig PVR mottaker med abonement hos de og makan til dritt. Funksjoner som forsvinner og de driver og sender ut oppdateringer som gjør boksen værre og det tar et halvt år før den riktige oppdateringen kommer. Nye bortforklaringer hver gang man ringer og ikke deler de samme info om hvordan ting skal gjøres. Endte med at boksen må stå på om natta før dritten laster ny software.... Er det mulig?
 #391984  av harared

Er helt klart ganske lurt det, men dårlig med opptaksmuligheter på en slik modul..?
Har jo blitt helt håpløst med reklame på tv så tar opp det som intereserer meg og spoler over reklamen, forutsatt den boksen funker...
 #392010  av inzane2012

for å si det sånn, så bruker jeg internettets muligheter når jeg skal se på f.eks tv serier ;)
eller så står egentlig tven bare å surrer i bakgrunnen... eneste kanalene jeg egentlig ser på er discovery og nat.geo :)

men skjønner jo selvfølgelig at det er irriterendes at boksen din ikke fungerer, har det akkurat sånn med viasat'n våres... "heldigis" er det ikke hjelpi med parabol i den kåken jeg skal flytte oppi, så da slipper vi mer av det tullet :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7