Kjøp 3M sitrusrens den løser asfaltrester 

pirkka skrev:Kjøp 3M sitrusrens den løser asfaltresterIkke dumt! funker denne til å ta vekk andre ting også, som ''bildilla.com'' stickersene på bilen?
pirkka skrev:Løser opp lim etter klistremerker du kan bruke varmepistol og løse "bildilla.com"Okey! Brukte nettopp en varmepistol og fjernet ''bildilla.com'' bakpå bakluken. Det funker kjempe bra. Skal kjøpe 3M Citrusrens til å fjerne limenstarte med lav varme først at ikke du brenne lakken og rester av limen med 3M
Haugrud skrev:Viftemotoren til venstre der, så er nok varmeregisteret i midten der..og til høyre er luftledeplater/rør..har du klima, så er klimarørene også koblet til inni der en plass! Du kan jo fjerne alt, og montere en egen vifte på dash? For kjølingen sin del, er det vel kanskje like greit med en større aluradiator med større kjølevifter? Du trenger jo egentlig ikke mye av det der, når du drifter bortsett fra vifte? Om du ikke vil ha det kjølig og fint med klima da:PHmm, kan godt være jeg er litt dårlig når det gjelder dette, men det var litt vanskelig å forstå hva du mener.. Har fjernet det meste av A/C hvis det er det du mener.. Må ha ny radiator, så kjøper nok en stor i alu ja.
ArildM skrev:Skal si du står på, blir bra detteHehe! Takk!
Daniel HS skrev:Hvor bestiller du motor osv fra da?En fra Sandefjord som importerer!
Scotty skrev:Veldig god fremgangTakker!Godt det gjøres ordentlig når man først er i gang!
Men varmeapparatet vil jeg absolutt ikke anbefale at du fjerner.. du kommer til å angre på det når du sitter i bilen i solsteiken, da er det veldig behagelig å ha litt luftsirkulasjon i bilen, spesielt med tanke på at du har fjernet takluken. Det at bilen veier 10-15kg mer for at man ikke skal svette ihjel er noe jeg kan leve med i hvertfall..