Haugrud skrev:Tror 270 blir litt mye på motoren din, om den ellers er bortimot original..
Sikker? har jo sugemotor, må nok evt. mappe bilen osv, men det er jo kammer man henter mest hester på i en sugemotor....
magnesmurf skrev:Angående kammer, vet jeg kollevold rallyimport fører trimkammer til alle merker. Hør med dem. Er jo flere faktorer som spiller inn, både hellingsgrad og bredde som da igjen speiler seg i både ventilåpningstid og åpningslengde.
FÃ¥r sjekke det ut, takk for tipset

Veit, husker ikke hva durasjonen var på disse kammene kontra org. kammer, det har jo også mye og si forsåvidt.
3rlend skrev:beste men kanskje ikke enkleste, få en ny motor der du har en T i motornavnet
hehe, om jeg hadde fått en krone for hver gang jeg har tenkt den tanken kunne jeg kjøpt hele toyota fabrikken.... men er nok desverre uaktuelt, orker ikke peset med satans veivesen.
-'91 Border MR2 GT-i 2.0 - sommer/go'bilen
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968