TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392149  av EXS

celicat23 skrev:Har det vært noen problemer med t-sport motorene...? Kan ikke huske jeg har lest om noen....
skal ikke være noen spesielle problemer med t-sport motorene.... de fleste problemene med zz generasjonen kom med motorene uten løft
 #392160  av celicat23

Drafter skrev:
celicat23 skrev:Har det vært noen problemer med t-sport motorene...? Kan ikke huske jeg har lest om noen....
Så du er gira på enda en yaris altså? :P
Nei fy faen :lol: Skal yaris'en byttes ut så skal den byttes ut med noe jeg ikke trenger å skamme meg over.
 #392167  av Drafter

celicat23 skrev:
Drafter skrev:
Nei fy faen :lol: Skal yaris'en byttes ut så skal den byttes ut med noe jeg ikke trenger å skamme meg over.
Yaris T sport er ikke noe å skamme seg over :D
150 ville hester på framhjula!

PUUUUTSSSJ...
kommer det til å låte gjennom oslos gater :mrgreen:
 #392168  av EXS

Drafter skrev:
celica tipper jeg :?:
 #392191  av Noxan8

Noxan8 skrev:
ArildM skrev:La du dekkene utenfor asfaltkanten? Sett litt mye initial D eller :mrgreen:

nope, gjorde ikke det heller :shock:
men måtte bruke begge armene for å holde rattet der jeg ville ha det, sånn at bilen ikke retta seg opp midt i svingen :mrgreen:
80 i en sving beregna for maks 40-50 xD

ok, dum som jeg er måtte jeg prøve igjenn, men denne gangen var det våt asfalt og jeg hadde ca 90... JÆVELEN OVERSTYRTE :shock:
fikk retta den inn da :p men ikke ikke forventet overstyring, iværtfall ikke med de hjulene som stårpå 205 forran, 225 bak..
 #392198  av Mr_Storbrua

Noxan8 skrev:
Noxan8 skrev:
ArildM skrev:La du dekkene utenfor asfaltkanten? Sett litt mye initial D eller :mrgreen:

nope, gjorde ikke det heller :shock:
men måtte bruke begge armene for å holde rattet der jeg ville ha det, sånn at bilen ikke retta seg opp midt i svingen :mrgreen:
80 i en sving beregna for maks 40-50 xD

ok, dum som jeg er måtte jeg prøve igjenn, men denne gangen var det våt asfalt og jeg hadde ca 90... JÆVELEN OVERSTYRTE :shock:
fikk retta den inn da :p men ikke ikke forventet overstyring, iværtfall ikke med de hjulene som stårpå 205 forran, 225 bak..
Begynn å kjøre ordentlig.. så slipper du det der... ta det heller ut på bane..
Sist redigert av Mr_Storbrua den 30 mai 2011 23:08, redigert 1 gang totalt.
 #392199  av inzane2012

mkII på vått føre blir noe HELT annet å kjøre...

PS: drafter, sex og singelliv går helt greit, i SMÅ doser, noen episoder er ganske artig, mens resten blir alt for femi for min del...måtte laste ned alle sesongene til madammen for ett par år siden, så såg mesteparten da... MEN, ikke noe som jeg hadde gadda å sett opp igjen for å si det sånn :P
 #392334  av 2r-e-rik

har hatt en herlig tirsdag. som ente med sykmelding.. stod i en stige som skled og datt 5 meter rett ned i betongen...
så jeg brak begge beina i høyre under arm, brakk 3 ribbein og punkterte ei lunge...
morfin rus er digg.. men det er fortsatt et smerte helvete...
  • 1
  • 730
  • 731
  • 732
  • 733
  • 734
  • 1174