TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392342  av mr292

2r-e-rik skrev:har hatt en herlig tirsdag. som ente med sykmelding.. stod i en stige som skled og datt 5 meter rett ned i betongen...
så jeg brak begge beina i høyre under arm, brakk 3 ribbein og punkterte ei lunge...
morfin rus er digg.. men det er fortsatt et smerte helvete...
Hørtes helt for jævlig vondt ut. også betong da :-/
 #392352  av 2r-e-rik

Julebrus skrev:Bra du ikke brakk andre deler da :roll:
ja.. jeg hadde flaks.. har hørt om folk som har slått seg halvt i hjel av sånne fall..
kjenner til en som daua av et fall fra 4 meter også.. så jeg tror ikke jeg skal prøve det en gang til..
 #392397  av inzane2012

egentlig helt greit... få vekk folk som setter andres liv og helse i fare fra veiene...

glad jeg har cruise controll, bruker den flittig jeg :) så er jeg sikker på å ikke få bot :)
 #392403  av Julebrus

Det er faktisk helt gratis å kjøre lovlig her i landet :shock: . HAHAHAHAHAHA :lol:

Har tenkt meg en Laser jammer, disse rottene som tar folk 5km over skal ikke ta meg :P
 #392408  av inzane2012

en sannhet med modifikasjoner det ja :)

fikk forresten rød-ring på xbox'n min jeg lånte idag... andre xbox'n jeg har hatt som har tatt kvelden... får vel ta å kjøpe meg den nye slim utgaven seinere da...
 #392414  av inzane2012

Julebrus skrev:Aldri hørt om PS3 da. Har en PS1 som er like fin etter 10 år :P
har det og jeg :) men når jeg spiller spill som f.eks COD så blir det på xbox'n siden alle jeg kjenner spiller på xbox :P
 #392417  av Julebrus

inzane2012 skrev:
Julebrus skrev:Aldri hørt om PS3 da. Har en PS1 som er like fin etter 10 år :P
har det og jeg :) men når jeg spiller spill som f.eks COD så blir det på xbox'n siden alle jeg kjenner spiller på xbox :P
Nesten Alle jeg kjenner spiller på PS3. Men siden jeg spiller i Clan på COD, så spiller jeg aldri med dem jeg kjenner i the real world :P

Nei, Xbox bråker for mye, blir irritert når jeg må spille laft på kvelden :P

Da blir det mye spilling i vinter :D
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... verified=1
  • 1
  • 731
  • 732
  • 733
  • 734
  • 735
  • 1174