TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Angel eyes pÃ¥ mkIV?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #38773  av @lpher

Er dette en trend 'vi liker' eller ikke? :lol:

@lpher
Vedlegg
lightstrial.jpg
lightstrial.jpg (21.69 kiB) Vist 2805 ganger

#38780  av tbergstad

Aaaah... Tøøft... :P
 #38784  av chris

@lpher skrev:Er dette en trend 'vi liker' eller ikke? :lol:

@lpher
Veeel. så jo ganske kult ut på Supra da. Men tror neppe det passer på alle biler liksom :)

#38791  av Kjelliken

8) Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg syntes det så fett ut på supraen. Synd det var BMW som kom med den trenden først,
Men må jo bare krype til korset og si at det er ganske fett sel om det er litt nazi inspirert. hehe :oops: :wink:

#38817  av Ninjamannen78

Hmmm.. Æ veit nu ikkje heilt. Man vil jo nødig herme etter mindreverdige bila som BMW..

#38840  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Hmmm.. Æ veit nu ikkje heilt. Man vil jo nødig herme etter mindreverdige bila som BMW..
LMAO! :lol: Mja....det er vistnok det som gnager underbevistheta mi også! :lol:

@lpher

#38841  av christine

@lpher skrev:
Ninjamannen78 skrev:Hmmm.. Æ veit nu ikkje heilt. Man vil jo nødig herme etter mindreverdige bila som BMW..
LMAO! :lol: Mja....det er vistnok det som gnager underbevistheta mi også! :lol:

@lpher

tjaaaaa... vet ikk helt om det kommer på min bil med det første, men som sagt, synd bmw må vere først ute.... det ett eller annet med de bilene, kansje for mange av de her jeg bor....?

#38855  av PÃ¥l

HELT enig! Hadde jeg vært en mer nøytral person hadde jeg synes det var litt stilig, men som den BMW hateren jeg er, er sånt bannlyst. Har jo prinsipper her i livet!

#38858  av Zerpent

Har egentlig ikke noe imot BMW bilene. Mer de som kjører dem....

Angeleyes syns jeg er meget fint. BMW eller ikke BMW.

#38922  av Ninjamannen78

Ja det er sant. BMW er jo stort sett greie biler. Men imaget... der er det nok kveld og mørkt som vi sir her oppe.

#38945  av chris

er jo en haug med BMW'er som kjører rundt med Lexus-lykter, så da må vel vi kunne låne litt angel-eyes? ;)

#39235  av @lpher

chris skrev:er jo en haug med BMW'er som kjører rundt med Lexus-lykter, så da må vel vi kunne låne litt angel-eyes? ;)
Hmmm...mja...men om angel-eyes på Supra ser halvparten så stygt ut som Lexus lykter på BMW gjør...så står jeg over! :D

@lpher