jacquelin skrev:Iom at du tydeligvis er under age også, så har ikke du det problemet som de andre har.Du vet godt at jeg ikke er under age

16-19 er jo ikke så ille

kjør på!
jacquelin skrev:Iom at du tydeligvis er under age også, så har ikke du det problemet som de andre har.Du vet godt at jeg ikke er under age
Noxan8 skrev:har tydligvis fått småfans jegJenter på 14-16, pleier som regel å være veldig interessert i gutter på 18-20. Vi har bil og greier vettu, og det pleier å være spenende for demei på 16 som plutsleig tok kontakt, sånn ca 1 mnd etter at at jeg kjørte henne fra en fest til en annen, bare sånn elt random.... hun har vært med meg på job siste 2 dager, stakkar sjel, sittet delvis fastklemt i gulvet på en gedigen hjullaster på ca 40+Tonn xD guuud jeg føler meg snill
ArildM skrev:+1 på den. Om en 30 åring har seg med en 16åring så er det jaggu ikke langt unna voldtekt det heller...Kjenner en på 56 som hadde sex med en på 17
inzane2012 skrev:beste er å vente til di runder 18-19 egentlig, da har di fleste kvitta seg med "barne" faktene og fått rast av seg det verst av foreldreopprøret sittVil vel ikke påstå at ei jente på 18-19 år normalt er veldig voksen i hodet sitt.. Men det er selvfølgelig forskjell på folk.. Noen kan være "voksne" når de er 17-18, mens noen aldri blir "voksne", vil påstå at jenter under 25 er ganske barnslige.. selv om der helt sikkert fins mye unntak.