Har det vært noe her inne kansje?
Toyota Celica GT4 ST185 - Evighetsvarende prosjekt.
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Andrepedersen skrev:Har det vært noe her inne kansje?Satt og tenkte på det samme selv faktisk.
hmsilset skrev:Egentlig ikke.blir mye info som ikke blir lagret eller mulig å søke på som gir tapt. Den lille trafikken som er her må holdes oppe.Kanskje det hadde bli mer trafikk her inne når man viste at man kunne snakke med likesinnede når samboer, kone osv ikke er veldig sammarbeidsvillig
inzane2012 skrev:har og tenkt på det samme, og lagde en tråd på det... og mr silset sier det samme som blei sagt da... MEN, argumentet mitt da var at en chat ikke nødvendigvis trenger å vere en dårlig ting, men at det kan bare gir oss mulighete til å kommunisere litt kjappere, og kanskje få off-topicen inn på chat'nEr det en ting jeg kan garantere deg så er det ihvertfall at chatten ofte kommer til å være off-topic
inzane2012 skrev:er mulig vi tar opp igjen denne diskusjonen når framsida er 100%, denne er vår første prioritet nå, og så fort denne er helt klar må vi 3 klubbledere ta ett nytt møte og diskutere veien videre, så da er det godt mulig denne saken her blir tatt medDere burde definitivt ta det opp ja. Vil kunne bidra til en mer sammensveiset klubb, når man faktisk kan "snakke sammen" isteden for å være "brevvenner"
Toms_3S-GTE skrev:Hvor mange forventer du at skal sitte fremfor skjermen i timesvis og "chatte"? Det er kansje 9-10 som er innom samtidig men det har admins tilgang til statestikker på. Regn med at kansje 10% av dem vil besøke en chat, så sitter man jo der alene. Det skal ikke mange bomturer dit før man ikke gidder det lenger.inzane2012 skrev:er mulig vi tar opp igjen denne diskusjonen når framsida er 100%, denne er vår første prioritet nå, og så fort denne er helt klar må vi 3 klubbledere ta ett nytt møte og diskutere veien videre, så da er det godt mulig denne saken her blir tatt medVil kunne bidra til en mer sammensveiset klubb, når man faktisk kan "snakke sammen" isteden for å være "brevvenner"![]()
Det har også andre fordeler som at dere kanskje slipper 30 poster om samme problem.Er ikke noe forskjell på å svare i forumet eller i chaten, men om man svarer i chaten så kan ingen andre søke det opp om det er et "nytt" problem, og man kan heller ikke få input fra andre om det førsteman skrev var feil.
Eller unødvendige poster siden noen på chatten kanskje kan svare på det med en gang.Det du kaller unyttige poster er grunnen til at forumet er her. Jeg henger ikke her for å være sosial og prate om hva kattia di spiste til middag, det er bil jeg er interesert i og den tekniske kompetansen. Om det er slik at jeg må treffe x i chatten for å få svar på det jeg lurer på så finner jeg meg et annet forum å henge på.
Noxan8 skrev: +1 fra meg, lage poll på dette?En poll er forholdsvis ubrukelig spør du meg. Selv om 50 personer vil ha chat, så er det fremdeles 4000 medlemmer som ikke bryr seg. Så spørs det om man skal gjøre så mye arbeid for 1% av brukermassen?
Toms_3S-GTE skrev:Men så må du tenke på at kanskje 100 stykker av de 4000 medlemmene er aktive brukere også da, er langt ifra alle medlemmer som er innom her hver uke for å si det pent.Nei, la oss si det er 100 aktive brukere. Av disse er det kansje 30 stykker som vil ha chat, mens de andre ikke bryr seg.
Scotty skrev:Jeg satte opp en chat for en stund siden på et forum som hadde større aktivtet enn dette, det var tilnærmet ingen på chatten samtidig, og det som ble skrevet var "halloo.. hvor er alle sammen" og "lite med liv her altså".Riktig.. sjeldent man er her samtidig..
Man tenker gjerne at en chat funksjon hadde vært flott og blitt godt brukt, men det er ikke nødvendigvis realiteten.