TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mine bilder fra Fagernes.Legg gjerne ut selv om dere har:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392737  av hmsilset

SÃ¥nn var turen min da.Startet kl 02.45 natt til torsdag.NÃ¥dde valdresflya i 5 tida og var kommet over etter ca.70 minutter.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Etter en dag på Fagernes Camping får jeg tilfeldigvis vite at vi ikke kan være der allikevel, og det selv om jeg betalte for plass til alle som møtte opp.Men sånt kan skje.Ba de i resepsjonen si fra at det ble flyttet til Leira, og fikk låne tusj og papir til å henge opp plakat.Fikk også mrpetter til å si fra på forumet.
:D
Hehe..

Bilde

Kommer en god del biler og medlemmer innom.Synes det var godt gjort at så mange tok turen for å bli litt mere kjent og snakke bil!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Bilde

Bilde

Bilde

Interiøret på magne sin mr2.Imponerende strøken bil, og jeg visste ikke at sømmene på girskinn og kule var farget av det jeg vil tippe er spesialister J En velfortjent vinner av min litt rotete konkurranse,hehe.

Trivelig å hilse på dere alle sammen!Håper de fleste syntes det var verdt å ta seg en tur!Det var jo Toyotavær i hvert fall!

Dro hjem 07.30 i morges.Jeg og smurfen81/Even drakk noen pils sammen med ei jente jeg kjenner der utover kvelden, men drakk ikke mer enn 5-6 øl.Måtte ha stødig kamerahånd på vei hjem igjen :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

5 minutter hjemmefra.

Bilde
 #392740  av mr2storbrua

Skulle gjerne vært der selv, men må dessverre bruke helgene til jobbing for tiden... Så jo ut som det var et vellykket treff, kan hvertfall ikke klage på været. Hvor mange var dere?
 #392742  av Daniel HS

Var noen Bergensbiler der ja! Kunne tenkt meg bort selv, men hadde ikke noe bil å komme med :/ Og mye pene biler! ;)
 #392759  av inzane2012

ser ut som ett vellykket treff det der ja :) må prøve å få til ett sånt ett på slutten av sommeren kanskje?? som ett siste treff før god-bilene blir parkert for vinteren :) var kjedelig at jeg ikke kunne komme, men er midt opp planlegging av oppussinga i den nye kåken nå, pluss en del jobb med jobben og...
 #392767  av Supramk3turbo

Fine bilder! Takker for et fint treff! :-) kommer sikkert noen bilder herfra litt senere :-)
 #392770  av tojo

Fine bilder,så ut til å være et meget hyggelig treff. Kommende årlig tradisjon ? :-)
 #392790  av hmsilset

mr2storbrua skrev:Skulle gjerne vært der selv, men må dessverre bruke helgene til jobbing for tiden... Så jo ut som det var et vellykket treff, kan hvertfall ikke klage på været. Hvor mange var dere?
Tror det var omtrent 15 biler.Kanskje 20 personer :)
 #392791  av hmsilset

inzane2012 skrev:ser ut som ett vellykket treff det der ja :) må prøve å få til ett sånt ett på slutten av sommeren kanskje?? som ett siste treff før god-bilene blir parkert for vinteren :) var kjedelig at jeg ikke kunne komme, men er midt opp planlegging av oppussinga i den nye kåken nå, pluss en del jobb med jobben og...
Hadde ikke vært dumt det nei!Da får noen andre planlegge :D Om jeg skal snekre til ett til, så blir det samme plass,enda tidligere varsling og hytter til de som har reist litt langt.

Plassen er nok det jeg er mest fornøyd med.Det er jo så sentralt i sør Norge at alle kan kjøre dit på en liten dag :)
 #392792  av hmsilset

Supramk3turbo skrev:Fine bilder! Takker for et fint treff! :-) kommer sikkert noen bilder herfra litt senere :-)
Takk, og takk til alle dere som møtte opp også :) Ja,håper du har noen å legge ut.Var ikke så heldig med alle mine.Litt fordi jeg har bare kit linsa.
 #392793  av hmsilset

tojo skrev:Fine bilder,så ut til å være et meget hyggelig treff. Kommende årlig tradisjon ? :-)
Ja,tror det.Jeg tror det trengs.Hvert 8 synes jeg er litt lenge her i sør :D
 #392794  av magnesmurf

Legger ut de få bildene jeg tok. Ble ikke så mange, da jeg var opptatt med å snakke med alle de trivelige menneskene på treffet :wink:
Var et veldig flott initiativ med dette treffet! Det var morro å få truffet folk fra alle kanter av landet, ikke bare de faste på østlandet :D

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #392795  av magnesmurf

hmsilset skrev:
Interiøret på magne sin mr2.Imponerende strøken bil, og jeg visste ikke at sømmene på girskinn og kule var farget av det jeg vil tippe er spesialister J En velfortjent vinner av min litt rotete konkurranse,hehe.
Er bare girkula som har fått sømmene farget, ikke girskinnet :wink:
Girskinnet er vanlig ebay produkt. Girkula er orginal toyota girkule fra 97+ mr2 og celica, som har fått de røde sømmene farget blå :wink:
Spesialitstene som har gjort det er multibil i bærum, de spesialiserer seg på det meste som har å gjøre med bilinteriør, blandt annet rep av innbruddsskader på interiøret i sjeldene biler.