TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392776  av mr2storbrua

I forhold til euro pleier jeg å gange med ti pluss litt... sjekka pris på spenningsregulator til LC'en, den kosta €92 (tror jeg sånn ca) ifølge toyodiy. Da regnte jeg meg ut til at den ville komme på ca 1000 NOK og reiste på toyota og spurte bare for gøy, da kom den på ca 1200 NOK minus rabatter. Så det stemmer ganske godt sånn sett. Fikk tak i en brukt som jeg venter på i posten for 250 + frakt heldigvis :)
 #392921  av ArildM

Ble grei plass å jobbe på nå :mrgreen:
Photoshop på en 24", Joomla på en 24" og Firefox på den siste 24"ern.

F.lux står på så skjermene er automatisk veldig gulaktige for å spare øynene når det er mørkt ute, deaktiveres når jeg jobber med farger i Photoshop.
 #392923  av celicat23

EIZO coloredge'n min gir meg ikke noe problemer selv om det er mørkt i rommet. Lyset er veldig behagelig uansett. Hardware kalibrert er den også nå. Me luv my eizo :D Den spyder pro kalibreringsdingsen er forresten dritenkel og grei å bruke.
 #392924  av Drafter

ArildM skrev:
Ble grei plass å jobbe på nå :mrgreen:
Photoshop på en 24", Joomla på en 24" og Firefox på den siste 24"ern.

F.lux står på så skjermene er automatisk veldig gulaktige for å spare øynene når det er mørkt ute, deaktiveres når jeg jobber med farger i Photoshop.
Nørd :mrgreen: der har du jo to skjermer bare til ts-ogn
MÃ¥ ha en skjerm bare til cs da? :lol:

Må si jeg blir FLAU av alle taperne som sitter på facebook og skriver hvor flott det er at politidistriktene har kontroller og at dem burde holde mer kontroller der dem bor fordi folk kjører noen få km over fartsgrensa og at alle barn, dyr, planter og trær er i livsfare..
Sikkert flere som har fått med seg at politiet varsler om evt. stor kontroller..

En jeg kjenner ble stoppa idag, Røyk visst "LITT SVART" av han mente politiet :P
Og at han burde tenke på dette pga det var miljø farlig osv osv..
 #392936  av ArildM

Er jo ganske fleksibelt hva jeg kan ha på hver skjerm, men jau NERD er man, så hvorfor ikke ta den helt ut. Er herlig med masse plass å jobbe på når man holder på med mye på en gang :)
Gaming med Eyefinity var ikke så ille det heller :lol: 5760x1080 oppløsning ;D
 #392955  av Drafter

ArildM skrev:Er jo ganske fleksibelt hva jeg kan ha på hver skjerm, men jau NERD er man, så hvorfor ikke ta den helt ut. Er herlig med masse plass å jobbe på når man holder på med mye på en gang :)
Gaming med Eyefinity var ikke så ille det heller :lol: 5760x1080 oppløsning ;D
Hvordan kan du bruke så mange skjermer da? Har du 3 datamaskiner og da? :P
Sånn som de som gamer på TV'en sin som har liksom 4stykk 32"'ere osv og har kobla alt sammen?.. :lol:
 #392969  av ArildM

Niks, er bare å ha rett skjermkort.
Har et ATI 6870 kort og bruker følgende utganger:
2x DVI, 1x minidisplayport og 1xHDMI (til plasmatv når jeg skal se film/serie) :)

Vanlige tv skjermer blir ubrukelig i PC sammenheng da avstanden mellom hver pixel selv ved FullHD gjør den umulig til å bruke den til noe annet enn å spille på. Om du skal spre 1920x1080 pixler på en 24" og en 50" så sier det seg selv at hver enkelt pixel må være mye større på 50" tven :)
 #393063  av Mr_Storbrua

så jo helt sykt ut igrunn.. men klarer vel ikke det spillet på min pc uansett..
 #393098  av inzane2012

Spotta en dritfeit lexus på bensinsstasjonen vedsiden av jobben idag... en is250 av ganske ny type, med litt diskre orginal styling på, bl.a noen splitter's på frontfangeren og ei lita leppe på bagasjelokket og to endestusser... og så var den i hvit :)
 #393407  av celicat23

Etter mye frem & tilbake så lurer jeg på om neste bil nå ikke blir noe show vogn, men heller noe å bytte ut yaris'en med.. Og av alle mulige ting så har jeg begynt å titte litt på volvo s60 2.0 turbo eller T5. Tenker på en sånn ca 2004-2005 model... Noen som har noe å utsette på disse? (sånn bortsett fra at de ser jævelig kjedelige ut da :lol:)
  • 1
  • 733
  • 734
  • 735
  • 736
  • 737
  • 1174