TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 24 hours of Le Mans

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393169  av McLarren

Da er helga i gang og le mans på tv'en, ser de kjører klassiske biler fra 50-60 tallet nå, utrolig lekkert å se på, og selve hovedløpet starter om noen timer, noen her inne som skal følge med? Noen som har noen spesielle de vil at skal nå langt i sin klasse?

De som har fulgt mye med tidligere kan jeg tenke meg setter penga på Audi i LMP1 klassen. :lol:
 #393207  av loft

FIkk med meg så mye som mulig men helsikkes eurosport sender ikke alt, bare litt nå og da virker det som.. arg!
 #393209  av McLarren

loft skrev:FIkk med meg så mye som mulig men helsikkes eurosport sender ikke alt, bare litt nå og da virker det som.. arg!
De sender hvert eneste minutt! Bare bytter mellom EuroSport og EuroSport 2 av og til, litt irriterende, men sykt å tenke på at to av Audi'ene allerede er ute, hadde forventet at Kristensen i Audi med nr. 3 skulle vinne, men den hold seg på banen i kun 14 runder...

Så ser vel ut som om Peugeot får sjansen i år, venter i spenning nå, om Treluyer i Audi'en takler presset. :)
 #394383  av Bjørn Eirik

Ble jo 'selvfølgelig' Audi på toppen igjen, og siden jeg også har Audi på gårdsplassen, kjørte vi full Audi-fest for Vestfold lokallag av VW Audi-club Norwegen hvor jeg er så heldig å være leder, og kona er styremedlem. Vi fikk til og med låne et Audi-flagg av Møller i Tønsberg! :D
I fjor var vi litt flere så da hadde vi projektor i telt på terrassen, men i år holdet det med skjerm i stua.
Audi klarte med nød å neppe å holde pug'ene bak seg, og det var nesten leit å se Sebastian Bourdais se at bilen deres ikke klarte å holde Audiens fart de siste timene. I fjor røk jo som kjent en etter en av Peugeotene, helt til motorsportsjefen deres begynte å grine. Ikke så rart, de lå jo an til å få en klar 1-2-3 helt til 5. timen av racet! Men bilene skal holde helt til mål, og det er jo det mest fascinerende med hele racet!
Verdens råeste bilrace, uten sammenligning! (Nürburgring 24 timers gikk forresten denne helgen, men der stiller ikke LMP-bilene!)