TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini Treff Trondheim 12/13 juni?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393211  av Noxan8

noen som blir med på dette? vet det er litt kort varsel men:p hvis noen er i umiddelbar nerhet og har mulihet til å treffes i dag (søndag) eller i morgen hadde det vert morro :)
 #393230  av McLarren

Jeg stiller opp! NÃ¥r og hvor? :)
 #393231  av loft

æ e trønder ææ koss går dt me dæ?
 #393235  av McLarren

Bør vell finne en plass under tak i såfall, som det regner nå. :)
 #393250  av Noxan8

Er ikke så godt kjent her i trondheim selv, hvis noen har forslag så mottas det med takk
 #393253  av Noxan8

mne vi kan si i morgen , Mandag den 13. ble visst fylla i kveld også :mrgreen: kl ca 4 pluss minus?
 #393254  av McLarren

Hvor da isåfall? :)
 #393256  av Noxan8

må være en plass med litt rom... parkerings plass eller noe, som sagt, finnes ikke kjent her i byen, vet det er litt plass på parkeringsplassen til Biltema oppå Tillerbyen da men...
 #393268  av McLarren

Da er det nesten bedre på City Syd
 #393270  av Noxan8

done deal, spread the word, CITY SYD, CA 4 ISH:)
 #393281  av Noxan8

noen som kan bestemme seg snart? har retningsans lik en blind sviske i et tåkelagt glassbur... er et mirakel at jeg fant veien hjem i blindfylla i natt...
 #393287  av McLarren

Kan møt på dæ en plass, f. eks. City Syd, bor ikke så langt unna der, så kan vi dra med folk ned mot piren å ta bilder av bilan i solnedgangen eller noe sånt :)
 #393291  av Noxan8

jeg gjør det enkelt, jeg møter på city syd, ring meg rundt 4... tlf': 418 54 161
 #393334  av McLarren

Lite sammendrag om dette treffet, er vell ikke mye å si egentlig, jeg møtte opp til rett tid, satt i tre kvarter å venta uten at noen kom, fikk melding fra Noxan8 om at han var på Solsiden, og de måtte finne igjen ei de hadde mistet på nash, ble da stående nede i ett parkeringshus der å prate bil i noen timer, Mr292 kom også innom med sin nylakkerte MR2 :)

Regner med Noxan8 legger ut bildene han tok i løpet av kvelden, ettersom hadde en 5 timers kjøretur hjem igjen :lol: