TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini Treff Trondheim 12/13 juni?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393384  av Noxan8

beklager det der McLarren :/ så ja, hu vi mista på nash kom til rette igjen, like full som da hun forsvant, heldig vis spydde hu ikke ut bilen min på vei hjem, for på den tiden vi var i en parkerings garasje på Solsiden og tok en "Tokyo Drift" så hadde hun prestert å bli RIMELIG grønn i maska.... bilder får jeg legge ut etter jobb i morgen, skal opp igjenn om ca 6 timer og er rimelig kjørt etter tidenes fest helg med en fullverdig og meget godt gjennomført 3 dagers fyllekule :)
 #393401  av McLarren

Ja, virka hyggelig hun, men må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte en dritt av det hun sa :lol:
 #393450  av Noxan8

McLarren skrev:Ja, virka hyggelig hun, men må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte en dritt av det hun sa :lol:

som sagt, hun er bodø væring :mrgreen:
 #393454  av Noxan8

da kommer bildene, som lovet, men ikke klag på kamera føringa da, mobil cam + en som hadde hint av fylle nerver :mrgreen:
IMAG0081.jpg
IMAG0081.jpg (346.58 kiB) Vist 3816 ganger
IMAG0082.jpg
IMAG0082.jpg (380.14 kiB) Vist 3816 ganger
IMAG0085.jpg
IMAG0085.jpg (371.69 kiB) Vist 3816 ganger
 #393548  av McLarren

MÃ¥ gjentas, men helst med flere deltakere. :D
 #393555  av Tribalti

Kan gjerne bli med jeg :) John_e blir garantert med også :p

Bare si ifra litt før :D
 #393556  av McLarren

Den er grei, dette var veeeeeeeeldig på sparket. :D
 #393573  av mr292

Tribalti skrev:Kan gjerne bli med jeg :) John_e blir garantert med også :p

Bare si ifra litt før :D
Det ble veldig på sparket ja, jeg sendte john_e en melding rett før jeg dro fra hjembygda, ca 1,5 time før treffet. så ting ble veldig forhastet ja, selv hadde jeg ikke sett denne tråden men bare hørt om det fra McLarren (kollega)