TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Italienske biler ^^

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393529  av mr292

Vær glad vi har toyota:
leste nettopp litt fra ett annet forum, her snakker vi om folk med ett "felles" problem på splitter nye italienere.

mulig det bare er jeg som begynner å bli for trøtt, men jeg fannt dette veldig morsomt :lol:
http://cuoresportivo.no/index.php?PHPSE ... ic=18066.0
 #393541  av McLarren

I dag finnes det jo ganske mange italienske biler på veiene, sikter etter Alfa Romeo her nå, og jeg er sikker på at INGEN av dem har samme feil, alle sliter med noe eget! :lol:
 #393561  av Julebrus

Synes det er morsomt hvordan Top Gear altid prater dritt om Amerikanske biler. Men snakker aldri dritt om Italienske biler som bryter sammen etter en uke. :lol:
Det dem sier om Amerikanske biler er tull og tøys, dem holder faktisk like lenge ut som Jappse biler :P

Det eneste Italienere kan lage er Spaghetti :mrgreen:
 #393564  av mr2storbrua

Hehe, du har ikke sett mange episoder hvis du ikke har hørt at de har kommentert alle feilene på italienske biler... Det er jo det som er "sjelen" visstnok :wink:
 #393572  av mr292

Julebrus skrev:Synes det er morsomt hvordan Top Gear altid prater dritt om Amerikanske biler. Men snakker aldri dritt om Italienske biler som bryter sammen etter en uke. :lol:
Det dem sier om Amerikanske biler er tull og tøys, dem holder faktisk like lenge ut som Jappse biler :P

FEIL!
Skal ikke motsi deg på det med at amerikanske biler, dette får bli din mening. MEN vi må ikke glemme Pizza!
 #393592  av Julebrus

Snakk om sola, møtte akkurat en Alfa Romeo som hadde fått motor stopp langs veien :P
Glemte Pizza :)
 #393593  av Supramk3turbo

He he... Top gear har da sagt noe dritt om Italienske biler... For eksempel har clarkson sagt at En alfa romeo er en bil som er laget for å være det ypperste av det en bil kan være.......Over en kort periode :lol:
 #393598  av sindrejl

mr292 skrev:Vær glad vi har toyota:
leste nettopp litt fra ett annet forum, her snakker vi om folk med ett "felles" problem på splitter nye italienere.

mulig det bare er jeg som begynner å bli for trøtt, men jeg fannt dette veldig morsomt :lol:
http://cuoresportivo.no/index.php?PHPSE ... ic=18066.0
Haha, spennende med italiensk bil :D
 #393641  av Andreazz

Julebrus skrev:Synes det er morsomt hvordan Top Gear altid prater dritt om Amerikanske biler. Men snakker aldri dritt om Italienske biler som bryter sammen etter en uke. :lol:

Motorsykklene deres er ikke så værst synns jeg 8)

#393650  av mr292

Andreazz skrev:

Motorsykklene deres er ikke så værst synns jeg 8)
må si meg enig, har ikke hatt problem med apriliaen min, og Ducati og MV Augusta virker også som råe merker :D
 #393655  av McLarren

Supramk3turbo skrev:He he... Top gear har da sagt noe dritt om Italienske biler... For eksempel har clarkson sagt at En alfa romeo er en bil som er laget for å være det ypperste av det en bil kan være.......Over en kort periode :lol:
Han sa også i en episode at han beundret Alfa Romeo Brera, men han ville ALDRI ha anbefalt den til noen :lol:
Synes den episoden der de kjøper gamle Alfa'er og drar på track day osv er ganske så morsom, utrolig hvor mye dilldall som skal gå i stykker :lol:

Og da de dro for å finne den beste veien, Clarkson i Gallardo Superleggera, får ikke opp bensinlokket og leser i brukerhåndboka hvor alt står på italiensk, og oversetter direkte "Vi er udugelige italienere, og vi har ikke bygd denne skikkelig" :lol:
 #393677  av inzane2012

dere glemmer jo den beste episoden ever hva italienske biler angår :)

nemmelig den "tribute" episoden til Lancia ;) hehe
 #393692  av McLarren

inzane2012 skrev:dere glemmer jo den beste episoden ever hva italienske biler angår :)

+1, er så genialt når den kjører stille og rolig langs en vanlig vei og deler bare detter av :lol:
 #393698  av mr2storbrua

inzane2012 skrev:dere glemmer jo den beste episoden ever hva italienske biler angår :)

Det er der Hamster lager en manuell vannpumpe det vel? Som blir ødelagt etterhvert? :lol: