Hei
Har en supra med 2jz gte som fusker/lugger på ca 3000rpm når jeg kjører(kjennes litt ut som fuel cut), fuskinga blir litt bedre når jeg kommer over 3500 men fusker da fortsatt litt.
Er orginale twins, fmic, åpent filter, 3" eksos fra turbo, bensintrykk og turbotrykks regualtor og hks f-conV fuel&igniton timing boks i den, kjører kun 0.6-0.7 bar ladetrykk, bensin trykk på ca 3.2bar.
Er vell usansynlig med fuelcut på så lavt turtall?
Noen som har noen ideer om dette?
Har en supra med 2jz gte som fusker/lugger på ca 3000rpm når jeg kjører(kjennes litt ut som fuel cut), fuskinga blir litt bedre når jeg kommer over 3500 men fusker da fortsatt litt.
Er orginale twins, fmic, åpent filter, 3" eksos fra turbo, bensintrykk og turbotrykks regualtor og hks f-conV fuel&igniton timing boks i den, kjører kun 0.6-0.7 bar ladetrykk, bensin trykk på ca 3.2bar.
Er vell usansynlig med fuelcut på så lavt turtall?
Noen som har noen ideer om dette?

Toyota Supra-Gumball Driftebil
Toyota Hiace-06 2.5TD
Mitsubishi Eclipse GS
Nissan 200SX S13.5 SR20DET
x-Toyota Supra 2JZ-GTE
x-Nissan Skyline R33
x-Toyota Supra 96 TT (Skilt)
Toyota Hiace-06 2.5TD
Mitsubishi Eclipse GS
Nissan 200SX S13.5 SR20DET
x-Toyota Supra 2JZ-GTE
x-Nissan Skyline R33
x-Toyota Supra 96 TT (Skilt)