TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petters MR2 Mk2(Straks igang for fullt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #391383  av MRPETTER

3rlend skrev:
MRPETTER skrev:
mr2storbrua skrev:Var det ikke meningen å ha skilter på denne? Hvordan har du tenkt å beholde de dersom du har bur, hydraulisk håndbrekk og kanskje også uorginalt speedometer (skulle ikke forundre meg om dette også er ulovlig)?
Har vært i diskusjoner med en jeg kjenner i biltilsynet, og det blir nok bare prøveskilt turer alikevell:P hehe
Ja å da "måkker" du eksosen rett ut på siden! :twisted:
Kort og enkelt :D
Det skal jeg :-D
Lurer bare på hvor:P hehe
 #391398  av 3rlend

Jeg reffererer til denne:

Kjempe rått! Kjempe billig iom. at det ikke er lange rørbiten du trenger. å kjempe enkelt!
 #391464  av MRPETTER

Toms_3S-GTE skrev:Jeg ønsker deg lykke til med Chaser produktene dine. Chaser er kjent for å ha så dårlig passform at de ble banned fra mr2oc.com.....
Fant ut det etter litt research jeg å: /
 #391468  av Toms_3S-GTE

Bare tenkte jeg skulle si ifra så du ikke kjøpte "katta i sekken" ;) Syk prosjekt du har btw! Hadde nok gjort noe sånt noe om jeg hadde hatt en MR2 til overs jeg og :P Men får få begynt skikkelig på den jeg har først :P
 #391476  av MRPETTER

Toms_3S-GTE skrev:Bare tenkte jeg skulle si ifra så du ikke kjøpte "katta i sekken" ;) Syk prosjekt du har btw! Hadde nok gjort noe sånt noe om jeg hadde hatt en MR2 til overs jeg og :P Men får få begynt skikkelig på den jeg har først :P
Takk skal du ha for det: )
Tror ikke din blir noe dårligere: )
kansje litt mindre ekstrem, siden du har noe ikke jeg har...skilt :mrgreen: hehe
Men er morsomt og drive med: ) Og gleder meg vannvittig mye til siste eksamen er ferdig nå, så jeg kan drive hver dag: )
 #391478  av Toms_3S-GTE

Sier noe der ja, får satse på at det blir en til etterhvert uten skilt.
Får konsentrere meg om å gjøre bilen jeg har strøken først .
Ser den ja, gleder meg som faen til å flytte jeg :D Da kan jeg skru på den hver dag, noe jeg ikke kan nå siden jeg bor i Bergen Sentrum og bilen min står på ei øy
 #391493  av ad92

Det her blir råbra petter :) stå på, kanskje jeg må kikke oppom garasjen når ting begynner å ta form
 #391520  av MRPETTER

ad92 skrev:Det her blir råbra petter :) stå på, kanskje jeg må kikke oppom garasjen når ting begynner å ta form
Takk for det:) det kan du bare gjøre, det hadde vært morsomt:) skal legge ut daglige oppdateringer og bilder da jeg begynner om et par ukers tid:)
 #393802  av MRPETTER

Sikkert mange som lurer på hvorfor det ikke skjer noe her.
Det er pga. et veldig nært dødsfall, og det gir ikke akkurat lyst til og drive med bil

Det har da hvertfall blitt bestilt/kommet en del nye deler.
legger ut oppdateringer da tiden er rett, og jeg har krefter til og drive med bilen igjen
 #393822  av Toms_3S-GTE

MRPETTER skrev:Sikkert mange som lurer på hvorfor det ikke skjer noe her.
Det er pga. et veldig nært dødsfall, og det gir ikke akkurat lyst til og drive med bil

Det har da hvertfall blitt bestilt/kommet en del nye deler.
legger ut oppdateringer da tiden er rett, og jeg har krefter til og drive med bilen igjen
Kondolerer :(

Ta deg den tiden du trenger du, så satser vi på at du kommer sterkere tilbake når arbeidslysten din er tilbake :wink:
 #394586  av MRPETTER

ENDELIG var det min tur til og starte: )
De siste dagene har gått med til og begynne på grunnarbeidet og skikkelig rengjøring av bilen(mye igjen)
Kom panser, motorluke, sideplater og vippelykter i karbon sist uke: )
Har MYYYYE jobb igjen på de plassene hvor jeg har grunnet, men man må bare starte en plass:)
Fikk også kappet bort de originale tauekrokene og eksoskjoldet bak: )

Har bestemt meg for og gå for en originalfront med karbonleppe under, siden dette vil stå bra i stil med all den andre karbonen på bilen: )
Solgte også rev 5 spoileren min til Toms_3S-GTE her på forumet, og bestilte meg en TRD spoiler i karbon:)
Venter også på coilovere og lykteplate bak i karbon: )

Kommer til og legge ut bilder så og si hver dag fremover, men her er noen fra idag: )

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #394717  av MRPETTER

Fikk karbon-bakluka mi idag, men den hadde posten "banket" filler av, så den ble sendt inn med skademelding:/
Spoileren min(trd2000gt karbon) ble sendt idag, så er da i det minste et lyspunkt:)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18