TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Italienske biler ^^

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393715  av inzane2012

jau :)

er og den der di tester den orginale stratosen, som selvfølgelig kneler fullstendig slik alle gjør, og så kommer di med en replica, og til og med den knelte på akkurat samme måte som orginalen :P
 #393722  av ArildM

mr292: Ikke quote inlegg med bilder i

Andreazz: Bruk thumbnail taggen når du legger ut store bilder!

Thumbnail er der for å brukes.
 #393733  av Andreazz

ArildM skrev:mr292: Ikke quote inlegg med bilder i

Andreazz: Bruk thumbnail taggen når du legger ut store bilder!

Thumbnail er der for å brukes.
Jeg aner ikke hva thumbnail er, men skal se om jeg finner det ut til neste gang.

Når det gjelder Top Gear og de Alfaene, så tror jeg nok de fleste feilene som "dukket opp" var nokså arrangerte.. Som det meste i den serien..

Nå har jeg eid en Ducati i 2år, å den har på ingen måte streiket grunnet dårlig konstruksjon. Ikke et feilslag har den hatt.

Ducati sliter fortsatt med et frynsete kvalitetsrykte. Men siden kvalitetskontroll reformen de hadde rundt år 2000, gikk de fra å være motorsykklene med det værste el-systemet i mc-verdenen, til å være i topp når det gjelder kvalitet, funksjon og løsninger. Blandt annet så var de en av de første til å bruke CAN-BUS på motorsykler.

Så det er både litt morsomt å trist å høre om/snakke med folk som hele livet har drømt om en Ducati, men ikke "tørr" å kjøpe fordi de har "hørt" at Ducatien kommer til å streike å sette deg i knipe når du minst aner det...
 #393735  av ArildM

thumbnail er knappen som står thumbnail på og ikke ligger så fryktelig langt unna img knappen når du skriver en ny post. Trykker du på thumbnail i stedet for img når du legger ut bilder blir bildene automatisk i en passende størrelse slik at det ikke blir problemer med forumbredde :)
 #393739  av McLarren

mr2storbrua skrev:
inzane2012 skrev:dere glemmer jo den beste episoden ever hva italienske biler angår :)

nemmelig den "tribute" episoden til Lancia ;) hehe
Det er der Hamster lager en manuell vannpumpe det vel? Som blir ødelagt etterhvert? :lol:
Trur vi har blanda to episoder her, den Mr2storbrua tenker på er den hvor de kjøper en hversin Alfa, men den Lancia tributten er en annen en igjen, der kjører de "løp", som de ikke må gjøre, med en Lancia mot en Morris Marina, som de hater, så vidt jeg har fått med meg. Og de kjører forskjellige Lancia'er som bare er, vell, patetiske egentlig :lol:
 #393860  av MR2i

Apropos bildebehandling i tråder;

Det er en metode som fungerer helt gull som jeg har gjort siden jeg kom til forumet første gang.

Du kan bruke "legg ved filer" under skrivefeltet. NÃ¥r vedlegg er lagt til, klikker du valget 'Plasser i innlegget'.

Du får en perfekt plassering av bilde i meldingen, og automatisk visning av full størrelse ved klikk på bildet.

Se under:
33_635427190.jpg
33_635427190.jpg (43.84 kiB) Vist 3756 ganger
Det står "attachment=0" osv etter alt er OK.
 #393878  av Brasse

Clarkson om Alfa Romeo «Clarkson has a particular fondness for Alfa Romeos, and has owned several. He contends that "you cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch."»

Italienske biler er fantastiske. Og billige i drift og innkjøp. Kan få mykje Alfa for 100.000,-