Flere feilmeldinger under forsøk på opplasting gjennom java:
Vedlegg
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren 
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.

1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.
celicat23 skrev:Gikk inn på det galleriet og skjønte ikke hvordan jeg skulle lage en mappe engang...
magnesmurf skrev:Flere feilmeldinger under forsøk på opplasting gjennom java:Er samme feil. Den ene meldingen rapporterer feilen, den andre rapporten av feilen.
magnesmurf skrev:Du så den på forrige side også? Det som skjer ved vanlig opplasting gjennom alternativ 1 for opplasting?Ja, men den klarer jeg dessverre ikke å gjenskape. Og feilmeldinga er alt for kort til å gi infoen som er nødvendig. Sjekket om det var noe galt med oversetting fra original feilmelding, men ordet var ikke med i det hele tatt.
denne:
magnesmurf skrev:Bilde av infoen som er under opplasting:Merkelig.
Prøvde å laste opp først, og fikk "undefined" meldingen, og den ene kolonnen ble rød.
Den var ikke rød for opplastingsforsøket.
Toms_3S-GTE skrev:Her kom det fort mange svar, nei det som var problemet var at siden låste når jeg skulle laste opp bilder. Opp til flere ganger,Jeg fjernet muligheten for flere enn 1 fil om gangen ettersom beskrivelse av bildene da ville ha samme undertekst. Men det kanskje ikke gjør noe?
når jeg prøvde java opplasting opnådde jeg enorme 10,50 kb/s i opplasting. Og nei jeg har ikke dårlig internett hastighet (har 25mb/s - 25mb/s).
Det stod at det skulle ta 30 minutter å laste opp bildene når jeg ga faen for tida ble bare høyere og høyere.
Idag derimot ser det ut som det virker perfekt! Muligheten til å laste opp flere bilder av gangen er blitt borte, men den kommer forhåpentligvis tilbake.
Edit: Hvorfor kan jeg ikke laste opp bilder i "annet" mappen? Og her er en ide, bruker gallerier. Jeg kunne godt tenkt meg ett galleri med bilder av bilen, ett galleri med deler og ett galleri med arbeid på bilen.
Toms_3S-GTE skrev:Okei, har ikke fått satt meg helt inn i alle galleriets funksjoner, er ikke helt intuitivt ennå
Går det ikke ann å legge en begrensing på f.eks 5 bilder per opplasning også muligheten for å legge inn kommentaren på bilde bak da?
Har sett det på andre sider. I værste fall kan man vel endre beskrivelse og kommentar på bildet etterpå?
Edit: Jeg får ikke lastet opp bilder i undermapper og jeg får ikke flyttet eksisterende bilder i mappen min inn i undermapper.
Dobbel edit: bildene var for store xP
Trippel edit: Fikk følgende feilmelding:
Posisjon: 1
Filnavn: MR2 Deler 004.jpg
Opplasting er ferdig...
Minnet overskreddet. Videre behandling av bilder er ikke mulig. Minnekrav:69 MByte (71936750) Serverlimit: 64MByte (67108864)
Rollback: Ta bort original bilde
magnesmurf skrev:Prøvde med en haug av forskjellige bilder i både jpg. gif. og andre format.Njaa...
Fikk samme feil hver gang. "undefined"
Så litt på infoen om bildene, som jeg tar på print screen her:
Ser at de "ikke er klassifisert" (står der jeg har satt en rød ring)
Kan det ha noe med saken å gjøre?