TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #393869  av celicat23

Gleda meg mye til sucker punch, men ble litt skuffa.. Det var noen fete visuals der, men det var også det hele.. Det virket som noen hadde satt seg ned å tenkt på alle mulige fete scener det går an å lage, og så har de skrivd litt halv-lame historie som skal gi dem unskyldning for å lage de scenene. Syk eyecandy, men kjente jeg begynte å kjede meg litt siden det var umulig å bli dratt inn i historien på noen som helst måte :?

The Adjustment Bureau trodde jeg skulle være mer en action film enn det var. Over alt annet så er det en kjærlighetshistorie, og det var litt uventa. Helt grei film for all del, men helst en du ser med ei venninne som liker lit scifi - så du kanskje kommer ned i trusa.

The Lincoln Lawyer er helt grei film det og. Du får tiden til å gå mens du ser den, men er ikke en film jeg kommer til å kjøpe for å ha i samlinga.

True Grit har kjempe skuespillerprestasjoner og historie, men lite action. Bra film, hvis du kan sette pris på en bra historie uten at det må være eksplosjoner og aliens (ergo: ikke noe for teens'a.... :lol:)

Paul er en bra kommedie. Ikke noe moral preken, bare fun.
 #393870  av inzane2012

hehe, jeg marius, er litt sånn at om jeg ser en film, og filmen kanskje ikke har så veldig god story, så legger jeg heller mer vekt på det visuelle, for om det er skikkelig bra så kan det veie opp for mye, vertfall i mine øyner :)

MEN, kan vere enig i at selve historien og det i Sucker Punch ikke var så veldig bra, men jeg hadde bare sett en trailer av filmen en eneste gang, hadde ikke lest noe om den på forhånd, så hadde ingen forhåpninger eller noe om hva som kom til å skje, så jeg må si jeg ble veldig positivt overraska :)

Er dog fullstendig enig med deg om Paul, den var kanon bra ;) var veldig bra "skuerspille prestasjona" av Seth Rogan som Paul, stemma hans passa så bra der :)
 #393873  av celicat23

Er ei hore for fete visuals selv. Godt eksempel er "ninja assassin".. Syns ninja filmer er super lættis og tragisk, men likte ninja assassin fordi det var noen fete vfx scener der. Kampen på slutten i flammene er super nice. Og mengden blod i filmen... :lol: Men, igjen, der henger ting i vert fall i sammen litt. I sucker punch så datt jeg helt ut med den formelen "vi er på asylet og prater, så dancer baby doll og da kommer noe fett, så er vi på asylet og prater, så dancer baby doll og da kommer det noe fett, så er vi på asylet osv osv osv". Men den er verdt å se... men kun pga vfx.. og at horene er fine og går hore kledd hele filmen :) Kampen mot de digre samurai'ene er helt konge.

Mest vellykka vfx filmen så langt er for min del..

#393876  av inzane2012

hehe, ja kjerringa mi datt ut og når di plutselig va på det horehuset ;)
men kunne veldig godt tenkt meg å sett sucker punch i 3d, tror det kunne gjort filmen enda kulere! va mye som hadde tatt seg bra ut i 3d under disse action scenene :)

ja faen, ninja assasins hadde dødsråe effekter, skikkelig guttefilm det der :P
 #393927  av Drafter

celicat23 skrev:Hvis du er interessert i denne...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25190139

RING OG AVTAL TID FØR DU DRAR DIT!!! De lever tydeligvis av scooter/mc for det var stort sett det eneste som var der. Bilen var ikke å se noe sted, og ingen kunne hjelpe med å svare på en dritt heller :? Jesus....
og DU klager på at folk betaler rundt 300-400 for en MK4 supra?
Hvem betaler vel 250k for en nesten 20 år gammel merce? :lol: :lol: :lol:
 #393932  av celicat23

Drafter skrev:og DU klager på at folk betaler rundt 300-400 for en MK4 supra?
Hvem betaler vel 250k for en nesten 20 år gammel merce? :lol: :lol: :lol:
Så logikken din er at det er bedre å betale 400.000kr for toyota som er enda eldre enn mercedes'en...?
 #393935  av ArildM

Hva skjer med spamming av YMCA både på PM og på forumet da Drafter :mrgreen:
  • 1
  • 736
  • 737
  • 738
  • 739
  • 740
  • 1174