TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommertreff ACR 2011

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #394320  av Morten

Kan vel være greit med en liten samletråd om noen har fil og/eller bilder å dele etter Sommertreffet forrige helg.

Jeg kan starte med en liten in-car video fra timeattacken på fredagen som gir godt inntrykk av hvordan banen i seg selv er og sånn sett kanskje kan friste flere ts-ogn'ere opp til denne kanonkjekke banen på fremtidige treff :)

#394410  av bjornalf

[youtube][/youtube]drag av meg...! ikke min film :( om noen andre har av supraen min legg gjerne ut :)[Youtube][/Youtube]
Sist redigert av bjornalf den 27 jun 2011 21:45, redigert 1 gang totalt.
 #394420  av ArildM

Flott kjøring av begge. SKAL dit når jeg får Mr2en i gang igjen :roll: 8)
 #394421  av hmsilset

Mr2n din går nok en del bedre enn min tipper jeg :) Men på denne bana er det meste av kjøretøy morro å kjøre.Skal dit igjen en gang..
 #394428  av Drafter

Nye rudskogen bana er jo ferdig til helga tror jeg, tipper denna blir en del råere enn både acr og våler..
Godkjent for F1 er den og..
 #394447  av bjornalf

bra bane blir det nok... meeeeen stapp fullt med biler, kø osv er jo bare slitsomt :) på gatebil etc.... men bana er sikkert god den...
 #394454  av ArildM

Synes Layouten på ACR er mye bedre lagt opp mtp på den meeeget lange rettstrekka på Rudskogen som blir kraftig fordelaktig for biler med mye hk.

ACR er også godkjent for F1, og som sagt mye mindre folk, fornuftige priser og gode muligheter for å få kjørt mye.
 #394472  av Drafter

ArildM skrev:Synes Layouten på ACR er mye bedre lagt opp mtp på den meeeget lange rettstrekka på Rudskogen som blir kraftig fordelaktig for biler med mye hk.

ACR er også godkjent for F1, og som sagt mye mindre folk, fornuftige priser og gode muligheter for å få kjørt mye.
Hvis du IKKE har fått det med deg er bana langt fra det samme den var før.
Ja, men for oss som bor i sør og øst er det langt til mo i rana :wink:
 #394499  av ArildM

Ca like langt til begge banene for min del så det er lite tvil om hvilken bane jeg vil besøke :) Vet det er flere ting som er forandret på Rudskogen ja.
 #395142  av Zupra

[youtube][/youtube]

Litt mer film fra ACR Sommertreff juni.
litt mye vindstøy da beklager det..