TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen Sommertreff

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #395002  av C.s91

Lager en bildetråd.

Prøver å begrense meg til toyota, noen som savner bilde av bilen kan dere spørre, tror jeg fikk de fleste toyotaer på banen hvertfall.
Kommer flere fortløpende.
Sist redigert av mr2storbrua den 09 jul 2011 23:49, redigert 1 gang totalt. Begrunnelse: Endret img til thumbnail for Ã¥ fÃ¥ korrekt oppløsning pÃ¥ bildene.
 #395005  av EXS

de 2 siste bildene så ut som 1 stort bilde, tøft
 #395009  av McLarren

Legger ved ett bilde her som dama tok av Starlet'en til ErikG her inne og Fredric Aasbø, synes det var litt tøft å få de to på samme bilde :D
Vedlegg
ErikG og Fredric Aasbø
ErikG og Fredric Aasbø
323.JPG (695.26 kiB) Vist 9311 ganger
 #395013  av McLarren

mr2storbrua skrev:Det er ikke Aasbø :wink:
Ikke? Trudde det var en av Supra'ene hans jeg...? :?
 #395015  av mr2storbrua

Såvidt jeg vet har han bare en supra, og den har ikke vinge og den er ikke helrød... Er bilde av den lenger opp her, need for speed logoen er på døra, også står det federal på bakskjermen. Bilen er vel rød foran, svart på midten og hvit bak...
 #395016  av McLarren

Vet han kjørte med den som har NFS dekor, men mener jeg har sett bilder av den helrøde fra Tyskland hvor navnet hans sto i vinduene men, kan være jeg som har sett feil :?
 #395019  av celicat23

Driver å jobber med bildene jeg tok.. ble ikke så mange for var ikke der så lenge, og stort sett ingen fra kjøringa. Skal legge opp alle på siden min og poste link når det er ferdig.. En "teaser" så lenge....

#395052  av ErikG

Var Øversveen som kjørte forbi meg på utsia der. Om noen har flere bilder av starleten på banen så legg ut!! Fikk kjørt ca 30 runder på lørdag. 10 mil uten problemer. Var konge bane, men var for mange utpå omgangen synes jeg og fikk vell ikke kjørt en hel runde uten gulblink. Men morro var det. Fikk tatt litt bilder jeg også som kommer etterhvert en gang...
 #395053  av McLarren

ErikG skrev:Var Øversveen som kjørte forbi meg på utsia der. Om noen har flere bilder av starleten på banen så legg ut!! Fikk kjørt ca 30 runder på lørdag. 10 mil uten problemer. Var konge bane, men var for mange utpå omgangen synes jeg og fikk vell ikke kjørt en hel runde uten gulblink. Men morro var det. Fikk tatt litt bilder jeg også som kommer etterhvert en gang...
Har flere, men er fra samme tidspunkt, har fått dama til å sette sammen til ett sånt .gif bilde av noe slag :)
 #395055  av McLarren

Bilde

Her har du en kjapp liten .gif satt sammen på noen sekunder :D