Bilen var da ikke ferdig til jeg kom hjem seint i går kveld fra Panama. Det ser ut som jeg må montere den store FMIC'en likevel, da det ikke er plass til den orginale lenger pga grenrøret. Men turboen, grenrøret, dp og nye bremsene er montert.
Hadde en liten økt i går kveld før jeg la meg til å sove ut jetlagen, og fikk montert icen på plass der den ska være. Litt mer tilpassing blir det for å faktisk få på fangeren igjen, og så må jeg flytte ekspansjonstanken for å få plass til rør og slikt.
Blir en liten økt i kveld og sannsynligvis, da det kom en pakke fra kollevold med litt slanger og slangeklemmer.
Videre i uka så blir det å skifte ut det meste av foringer til powerflex, få på whiteline krengestaget, og muligens cuscodiffen og.
Skal få sparka ut noe bilder i kveld
Hadde en liten økt i går kveld før jeg la meg til å sove ut jetlagen, og fikk montert icen på plass der den ska være. Litt mer tilpassing blir det for å faktisk få på fangeren igjen, og så må jeg flytte ekspansjonstanken for å få plass til rør og slikt.
Blir en liten økt i kveld og sannsynligvis, da det kom en pakke fra kollevold med litt slanger og slangeklemmer.
Videre i uka så blir det å skifte ut det meste av foringer til powerflex, få på whiteline krengestaget, og muligens cuscodiffen og.
Skal få sparka ut noe bilder i kveld

"skal du frem i flokken, skal det stå 3S-GTE på blokken
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium