TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #395370  av GhostRider88

celicat23 skrev:Da er alle bildene fra gatebil lastet opp, så de som vil se dem kan ta en titt her: http://www.mariusaasheim.net/eventgatebil.html

Damn! et virkelig flott bilde som traff meg med en gang! Veldig fan av bilder ned et HDR preg, etter at jeg selv har tatt noen bilder med bruk av den teknikken. Blir mye mer dramatisk og stemningsfylt!
 #396284  av ArildM

Helt unikt det bilde av boblen bakfra, aldri sett den fra en slik vinkel, rått! :D
 #398278  av celicat23

Har ikke noe å klage på så langt i vert fall :) Gleder meg til coilovere (kw) og felger er på bilen, samt nytt eksosanlegg, så bilen blir mer "min". Eneste minus er at jeg er en 5-10cm for høy for å sitte helt perfekt i bilen, men det er vel det hele. Men det er nå uansett ikke så mye den skal brukes. Blir når det er tørt på veien og sol, og det er ikke akkurat ofte :roll: Har forsikra den med 5000km kjørelengde i året, og tror neppe jeg kommer til å bruke halvparten engang. Men det spiller ingen rolle.. Penga som er brukt å kjøpe den med har jeg ikke bruk for på en stund, og forsikringa kom på 6400kr i året, så om den står i garasjen og støver ned litt er ingen krise. Det er verdt det de dagene sola stikker nesa frem, og blir gøy å møte neste sommer fix ferdig med en bil.
 #398288  av ArildM

Kult kult :) Man må liksom sette sitt eget preg på ting før det blir sitt eget. Tror dette er en bil med linjer som kan vokse på en, litt sånn som med MR2 Mk1, jeg likte den ikke da jeg så den for første gang, men nå digger jeg den :) Var ikke akkurat store utgiftene med å ha den heller så da er det vel ingen tvil :) Gleder meg til Mr2en min er ferdig oppusset og kan innta samme rolle som BMW'en din :)
 #398474  av celicat23

Siden det ikke er toyota, og jeg ikke skal gjøre så mye med den, så gidder jeg ikke lage noen egen tråd for bmw'n og poster heller om den her...

KW variant 1 inox line kom i dag..sweet as always! Nytt siden sist jeg handlet KW er "tool kit"'et som fulgte med. En fin touch og eksempel for andre å følge.

Forhåpentligvis så er felgene på plass om ca 2 ukers tid også.
 #399657  av ArildM

Skal jo være "ok" kvalitet på de felgene også :wink:
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 103