TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Antall carlos sainz i Norge ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #395337  av Turbogirl

Er det noen som veit hvor mange carlos sainz edition som går i Norge? Jeg har Nr 3099, så er litt nysgjerrig..=p
 #395342  av 2fast4u

3099 - Grønn ? Denne lå ute på Finn.no for en tid tilbake ?

Hvis ikke så voldsomt mange er blitt vraket disse siste 2 årene så er det vel ca 75-80 CS i Norge.
Populer bil da bare 6 stk ble tatt inn som ny i 91-92 og resten er bruktimporterte.

:wink:
 #395345  av Daniel HS

Er en del CSer i Norge etterhvert. GÃ¥r iallefall 3 her i den kommunen jeg bor, som ikker har mer enn 20-30k innbyggere. Og vet om 4-5 andre i Bergen, men er sikkert enda flere...
 #395353  av Offern

jeg har akkurat invistert i nr 2079. Vet det er mange har i landet i forhold til hvor mange som er bygget. men sånn er det jo ofte med norge og sjeldne biler
 #395359  av Daniel HS

Men det ligger vel et "register" innpå her et eller annet sted over ST185/CS?
 #395369  av Maveric

Nr 1801 står i gården min :D
Celica registeret som ligger her inne er ikke mye verdt. Jeg la inn ett inlegg der for to år siden med info om min bil men er enda ikke oppdatert.... Så tror ikke det er oppdatert på en del år dessverre.
 #395372  av Turbogirl

Ja Daniel hs er den som lå på finn for 3-4 mnd siden...=p men den er bedre nå enn den tilstanden den sto i..=)
trur du det er så mange i norge? =) vel min ble importert fra Sveits, så er sikkert flere som har blitt importert...=)
 #395390  av Daniel HS

Ja, er en stund siden den listen ble oppdatert, så er nok enda flere enn de som står der. Vet at det er mange CSer som er importert fra Sveits, bare de 3 her på Askøy er importert fra Sveits, og solgt av samme forhandler i Hokksund her i Norge :P
 #395394  av Offern

min vanlige gt4 er importert fra sveits, mens carlosen min er importert fra Italia. Den ble kjøpt ny i Tyskland av en italiener som tok den rett til italia. så er noke mye fra sveits og italia