TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #395407  av lasse

mr2storbrua skrev:
lasse skrev:Er i maranello, har vært på Ferrari museet og kjørt en Ferrari California, lurer nesten på om jeg må ta en tur med gallardoen de har der i morgen....

Tenkte bare å dele tilfelle noen lurte :mrgreen: :mrgreen:
Hvorfor har de Lamborghini på Ferrari-museet?
Dem har det ikke på selve museet, det er tre-fire sjapper i nærheten der du kan betale litt og teste bilene de har der, ene sjappa hadde tilfeldigvis en Lamborghini, og jeg er egentlig mer fan av Lambo, og skal på fabrikken/museet dems i morgen 8)
MEN medaljen har en bakside, må holde ut tre dager med shopping i Milano med madammen etter Lambo fabrikken...
Men det er definitivt verdt det :mrgreen:
 #395422  av FireWalk

inzane2012 skrev:Di ordene der kommer du til å angre sterkt på etter slutten av dag to i milano Lasse :)

INGENTING er verdt 3 dager i strekk med shopping med ett kvinnfolk :)
Holder ikke ut 3 timer engang jeg... :lol:
 #395428  av lasse

Det ordner seg, ingen har sagt jeg må være edru :mrgreen:

IKEA skyr jeg forøvrig som pesten, helvete på jord! Bedre med klesbutikker hvor du kan sette deg i et hjørne og vente på at pininga er forbi da...
 #395439  av McLarren

inzane2012 skrev:og jeg holdt på å ta livet av meg etter 6 timer på ikea...
Da er vi to der, HATER så store butikker, snakker om den i Trondheim, har lang historie med å rote meg bort på sånne steder. Kjører desverre forbi det møkkabygget på vei til jobb og, snakk om god start på dagen. :lol:
Brukte blandt annet ett par timer på å finne utgangen da jeg var på NTNU Gløshaugen for noen år siden...
 #395443  av ArildM

Hvorfor shoppe i butikk når man har Ebay, stort sett alt av bildeler og smådilldall finnes der, ørten ganger billigere enn hos fysisk butikk?

Klær handler jeg kun på Play.com

Mat på den lokale Prix butikken.

Eneste shoppingsenteret jeg er på er Ikea når møblene jeg har er oppbrukte, evt Biltema om jeg trenger verktøy :)
 #395465  av inzane2012

IKEA på leangen eller hva det heter der i trondheim e ganske så gedigen ja... men tror den som di holder på å bygge i åsane utenfor bergen blir enda større, takke seg faen for at jeg aldri har planer om å sette mine ben innenfor di dørene der... syns måten di har gjort det på med at du mer eller mindre MÅ gå gjennom hele varehuset for å kjøpe ÈN liten ting...
 #395477  av ad92

inzane2012 skrev:IKEA på leangen eller hva det heter der i trondheim e ganske så gedigen ja... men tror den som di holder på å bygge i åsane utenfor bergen blir enda større, takke seg faen for at jeg aldri har planer om å sette mine ben innenfor di dørene der... syns måten di har gjort det på med at du mer eller mindre MÅ gå gjennom hele varehuset for å kjøpe ÈN liten ting...
Er vell for at man skal få smaken på 100 andre ting når man først er der :lol:

Liker å shoppe jeg, og jeg har faktisk ikke vagina. Men noe mer enn 2 timer om gangen takkler jeg ikke :D
 #395524  av FireWalk

Er virkelig ikke helt dagen i dag altså... Oppdaget at mye verktøy var forsvunnet fra verkstedet. Typisk at noen "låner" også kommer det aldri på plass igjen. Så måtte jeg avgårde å kjøpe nytt... Samtidig demonterte jeg noe deler på bruksbilen som hadde fått litt rust på kantene. Fikset problemet og lakkerte dem om igjen. Kom tilbake senere og oppdaget at noen har vært der og regelrett tråkket på delene som var nylakkert.... Og det nye verkøyet jeg kjøpte var også forsvunnet. IGJEN...!!!! Så nå må jeg pusse ned alt på nytt og kjøpe ny grunning, lakk og klarlakk og gjøre om igjen hele jobben en gang til. Brukte en hel dag på å få det 100%. Kjente det begynte å KOKE! Bra den skyldige ikke var innen rekkevidde...

Ble så frustrert jeg ga opp og for hjem for å bygge en pc jeg har utsatt en stund nå. Endelig ferdig å bygge den og snudde den på siden og opp igjen. Men ikke noe liv i den når jeg skrudde den på. Demonterte til slutt alt igjen for å finne ut av det. Ser ut til at en liten skru har trillet under hovedkortet og sansynligvis kortsluttet noen loddepunkter der. Hovedkortet er iallefall helt dødt! Starter opp med kun ATX strømtilførsel, men med en gang jeg kobler til 4 pin 12v over cpu så nekter den å starte i det hele tatt.. Kommer bare en høyfrekvent "iih" lyd fra strømforsyningen. Så det var det hovedkortet...

En times tid senere funker ikke internett. Ender med at jeg finner ut at en 24port SMC Switch har tatt kvelden... Kjekt når man har 5 pcer som samkjøres via nettet med TP kabel. Så da må jeg ha meg ny switch også.

Lurer på hva mer som skal gå galt i dag. Jeg våger meg iallefall ikke ut å kjøre...
 #395612  av celicat23

Årets (?) trend på finn.... Du priser bilen høyt, så lar du den gå lavere og lavere, helt til du smeller den opp igjen i pris når du ikke har klart å selge den billig...

Pettersen satte en supra ned til 299.000kr, fikk ikke solgt den, satte den opp til 320 eller 330, og fikk solgt den.

Denne...
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29408625
Starta på 175.000 eller noe, var nede i 129.000kr, ble satt opp til 169.000kr, og da ble den solgt.

Denne...
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29254889
...starta på rundt 240.000kr, var helt nede i 169.000kr, og er nå oppe på 199.000kr. Så da får vel han solgt den..

SÃ¥ problemet til folk rundt i landet er tydeligvis at ting er ikke dyrt nok...???
  • 1
  • 741
  • 742
  • 743
  • 744
  • 745
  • 1174