TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• senkesett til Corolla G6

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #395309  av erlndn

Hei!

Jeg har vært den stolte eier en Corolla G6 i snart tre år, og nå har tiden kommet for bytte av slitte dempere. Dette tenkte eg kunne være en fin mulighet til å innvestere i ett senkesett :) slik som jeg har forstått det varierer kvaliteten og holdbarheten på disse veldig fra merke til merke, og jeg lurer derfor på om det er noen som har noen tips om hva man burde velge?
 #395336  av EXS

jeg har gode erfaringer med interalloy :)
 #395478  av erlndn

hvor får man kjøpt disse? lett litt rundt på nettet men ser ikke ut til å finne di noe sted noe :oops:
 #396305  av SupraJensen

gå på toyota å få et TTE senkesett med 4 orginale dempere (disse er KYB) monter i sammen, tut og kjør ;D dette er varer med kvalitet, samt at det er TUV godkjenning på dette ;)
 #397758  av erlndn

SupraJensen skrev:gå på toyota å få et TTE senkesett med 4 orginale dempere (disse er KYB) monter i sammen, tut og kjør ;D dette er varer med kvalitet, samt at det er TUV godkjenning på dette ;)
Skulle sikkert ha gjort dette.. Men jeg har allerde gått til anskaffelse av ett senkesett fra FK, men når jeg skulle til å montere dette ser jeg att det ikke fulgte med nye Fjærskåler til demperene fremme :? di orginale fjærskålene passer heller ikke til senkesettet siden fjærene på dette har mindre diameter.. Vet ikke hvor mann får tak i fjærskåler som passer slike senkesett?? :oops: Senkesettet jeg har kjøpt er av typen FK-Highsport coilovers prod,nr FKTY11