Har holdt på å selge bilen nå men har bestemt meg, jeg skal beholde den-avskilte den-og trimme den.
Blir å holde på i en stor garasje med mye kunnskap i (siden jeg har lite erfaring så får jeg lært mye).
Eneste jeg har fra tidligere er 87mm smidde JE stempler (motoren blir tatt ut borra opp hos toretopplokk!)
Hva mener dere er fornuftig? Jeg prøver å se for meg stabile 350-400hk? Jeg trenger mye tips og hva jeg MÅ ha av deler etc.
-smidde stempler
-smidde råder
-ny kam???
-nye ventiler-ventilfjæringer?
-toppakning
-turbo
-IC
-dyser-bensinpumper
-clutch
Vil prøve å kjøpe inn mest mulig før vinteren trår inn.
Husker det var ei ok nettside som heter noe...begynnerpå N..?
Linker og ellers tips taes gjerne imot:)
Husk selv om jeg er alene her nå så har jeg masse folk som kan hjelpe meg når jeg begynner å skru. Dog ikke toyota folk slik som dere
Blir å holde på i en stor garasje med mye kunnskap i (siden jeg har lite erfaring så får jeg lært mye).
Eneste jeg har fra tidligere er 87mm smidde JE stempler (motoren blir tatt ut borra opp hos toretopplokk!)
Hva mener dere er fornuftig? Jeg prøver å se for meg stabile 350-400hk? Jeg trenger mye tips og hva jeg MÅ ha av deler etc.
-smidde stempler
-smidde råder
-ny kam???
-nye ventiler-ventilfjæringer?
-toppakning
-turbo
-IC
-dyser-bensinpumper
-clutch
Vil prøve å kjøpe inn mest mulig før vinteren trår inn.
Husker det var ei ok nettside som heter noe...begynnerpå N..?
Linker og ellers tips taes gjerne imot:)
Husk selv om jeg er alene her nå så har jeg masse folk som kan hjelpe meg når jeg begynner å skru. Dog ikke toyota folk slik som dere

Sist redigert av loft den 02 aug 2011 18:38, redigert 1 gang totalt.
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.