TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #395613  av FireWalk

Er vel ikke uvanlig dette. Jeg har en kamerat som har forsøkt å selge en Nissan 350Z lenge nå. Jeg misstenker at problemet er at han har lagt den ut alt for billig. LANGT under det alle andre ligger ute for. Rett og slett fordi han har 3 biler fra før, inkludert en 300 zx. Så han vil bare bli kvitt 350'en.. Men svært liten interesse selv med så lav pris. Og grunnen tror jeg nok er at folk flest tenker at: Denne er så billig at den bilen MÅ Det være mye galt med! Må jo være en grunn til at den selges så billig. Så det er nok tryggere å gå for en som er litt dyrere...
Folk tør ikke ta sjansen. Og noen ganger har de jo rett også. Ofte er det en sammenheng mellom pris og kvalitet. Men noen ganger kan man faktisk gjøre et kupp også. Den bilen der er det jo ingenting iveien med. Han vil bare ha den bort. Men folk tør ikke kjøpe. Har sagt han må heve prisen, men det tror han ikke har noe for seg. Men vi ser jo her at det er nettopp dette psykiske som spiller inn. Folk blir skeptisk med en gang når noe er "for billig". 8)
 #395623  av Ã˜rjan

Skal også sies at markedet er så RÆVVA for tiden at prisen spiller ingen rolle. De som skal ha slik bil, betaler for den type bil, uansett pris.. men markedet er på BÅNN..
 #395624  av ArildM

Ser det hver dag der jeg jobber også. Folk kjøper ikke det billigste, men det nest billigste :wink:
 #395625  av FireWalk

Da er vi også blitt bombet. Jeg har igrunn bare ventet på det. :? Var tenkt meg til oslo på litt sightseeing + svenskehandel denne uken men det ble bestemt å utsette det til neste uke istedet. Glad for det igrunn!
 #395627  av FireWalk

Scotty skrev:Gadaffi.
Sikkert noe i den dur. Kan jo være radikale muslimer og. Krekar gjør vel ikke annet enn å sitte på sosiale medier å oppfordre folk til terror mot norge Vel? Vi er jo vanntro alle sammen og burde vært drept ifølge han.. :?
 #395628  av celicat23

De tok han som skøyt alle på utøya... Blir vel den vanlige Norske behandlingen han får da: stakkar deg, du er syk du, du trenger ikke straff, du trenger behandling. Stakkar, stakkar deg.

Håper virkelig vi kan lære litt av det her, og kutte ut den forpulte blåøyde typisk Norske naiviteten.
 #395637  av inzane2012

Klarer faktisk ikke se for meg at mullaen hadde godkjent en sånn aksjon jeg, han sitter jo her og storkoser seg i Norge pga han ikke kan bli kastet ut, hadde han derimot blitt tatt for noe sånt så hadde det blit på huet og rævva ut med en gang, så hvorfor skal han riske noe sånt når han kan fortsatt styre folka sine herifra i fred og ro, beskyttet av vårt flotte rettsvesen :P
 #395680  av inzane2012

nei, ser ikke for meg han med turban :P

nei, nasjonalisme er faen meg en farlig tankegang... vertfall når det begynner å gå over i ekstremisme (om det er ett ord) på linje med dette..
 #395729  av celicat23

Har endelig rota meg til å kjøpe gran turismo 5.. Nydelig kjørefølelse, grei grafikk, ræva lyd, klønete menyer/oppsett. Men kan tilgi mye med den herlige kjørefølelsen spillet gir. Har hatt lyst på 3 monitorer (og ny pc) for å kjøre battlefield 3 med eyefinity, og må si det frister litt i samme slengen og bestille 2stk playstation maskiner til for å kunne kjøre gran turismo med 3 skjermer. Får litt nerdgazm av det her bilde:
P1000230A.jpg
P1000230A.jpg (90.16 kiB) Vist 676 ganger
SWEET!!!!!
 #395734  av FireWalk

celicat23 skrev:Har endelig rota meg til å kjøpe gran turismo 5.. Nydelig kjørefølelse, grei grafikk, ræva lyd, klønete menyer/oppsett. Men kan tilgi mye med den herlige kjørefølelsen spillet gir. Har hatt lyst på 3 monitorer (og ny pc) for å kjøre battlefield 3 med eyefinity, og må si det frister litt i samme slengen og bestille 2stk playstation maskiner til for å kunne kjøre gran turismo med 3 skjermer. Får litt nerdgazm av det her bilde:
P1000230A.jpg
SWEET!!!!!
Om du skal kjøre 3 skjermer så vær veldig påpasselig med hvilke skjermer du går for. Det finnes skjermer med svært tynn kant som egner seg godt til slike formål i motsetning til de fleste som har relativt bred kant. :)
  • 1
  • 742
  • 743
  • 744
  • 745
  • 746
  • 1174