Liten oppdatering på hva som skjer fremover.
Fikk en mail ifra EMSpowered, siden hvor jeg først kjøpte Tang Band subwooferen, etter en del forespørsler på når min ordre skulle bli sendt. Ting skjedde ikke etter at betalingen var gjennomført. Og ukene gikk, uten svar på mine mailer og oppdatering av ordrestatusen.
På mailen jeg fikk så stod det mye, og jeg skal ikke gjenta alt her. Men i korte trekke så var det noe i denne duren:
Personen jeg mailet med viste seg å være en midlertidig ansatt til å svare på ordreforespørsler. Og hans virkelige jobb var suportbiten og ikke ordrebehandliger. Han ville derfor ikke ha noe mer med ordrene å gjøre og hans skrivemåte viste tydelig preg av at han hadde fått mye klager. Han presiserte at ingen skulle bli svindlet og at varene ville bli sendt, men når kunne han ikke gi svar på. Siden han som visstnok eier selskapet, hadde så mye og gjøre, samt problemer med familien... Ordremannen trakk seg derfor vekk fra alt som hadde med ordrer og gjøre og vil nå kun svare på support av tekniske emner.
Må innrømme at jeg ble ganske paff da jeg leste dette og rimelig irritert. Siden jeg skulle ha hatt høytaleren for over en uke siden om alt hadde gått som det skulle. Bestilte derfor samme subwoofer i fra firmaet Parts-Express (
http://www.parts-express.com/pe/showdet ... er=264-831) Og ble veldig positivt overrasket over den raske behandlingen av min ordre. Chatten også direkte med flere konsulenter under min ordre så alt skulle gå riktig for seg. Bestilte både ekstra innfestnings skruer og selve subben. Og varene ble sendt samme dagen som jeg bestilte 10.08.2011 og vil ankomme 15.08.2011. Dette er hva jeg kaller rask forsendelse med tanke på at varene er sendt ifra Ohio, USA. Det eneste jeg nå trenger å gjøre før jeg kan skru den inn i kassen, er å kutte den til med en blikksaks
Har også kjøpt rattkontroll til cd/dvd spilleren min:
Samt en snedig Fix It Pro stift, som skal fjerne riper i alle typer bil lakk. Uansett farge
Denne selges forresten for 399+fraktkostnader på tv-shop og latterlige lave 32 kroner inkl frakt ifra Storbritannia via ebay.
Kommer til å poste bilder av prosessen med å kutte til og installere subben i bilen