TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dtk Tuningkit - Toyota Previa

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #396393  av janfe

Har nå bestilt tuningkit til min Previa og viss det er noen som er interessert i om dette virker, kommer jeg til og skrive om det her.
 #396485  av janfe

Da var boksen hentet på posten.
Må innrømme at jeg var litt spent på hvordan dette ville gå.
Monteringen var veldig enkel, selv om kontakten var litt vanskelig å nå.

Så var det prøveturen:

Boksen sto på stille 4 fra levrandøren, det var det anbefalte programmet. Må vel innrømme at jeg ikke merket så mye til effekten, hadde vel forventet at det ble litt mer guff i bilen. Prøvde den både på flat vei og i bratt bakke.

Så var det tilbake i garasjen og fundere. Satte den på effektprogram 6 for å se om det hadde noe å si. Kjørte ned bakken og snudde. På vei opp bakken gikk motoren i nødmodus :evil: , så var det slå av tenningen og starte på nytt, kjøre forsiktig hjem og stille tilbake til program 4.

Tenkte jeg skulle ta meg en tenkepause før jeg prøver igjen, MEN det er vel en stor sjangse for at jeg kommer til å sende denne boksen tilbake. får se.

Skal iallefall holde eventuelle lesere der ute oppdatert.
 #396500  av 2fast4u

Kan være endel forskjell på disse boksene fra forskjellige leverandører, men noe som dem aller fleste rapporterer
er at bruker ikke merker store forskjellen når disse blir montert og prøvd en liten tur, men når du har kjørt noen uker og så fjærner denne merkes den store forskjellen.
Du vil sikkert ikke kjenne den store forskjellen i aks, men når du en gang kjører full bil og evnt tilhenger og slikt så blir du å merke forskjellen.

Btw - det lå en brukt TTE boks til salgs på Finn.no

:wink: