mmm .. min begynner å bli syk den også .. det kan merkes med noen "fuelcut" lignende greier ved gasspådrag , den klukker dog ikke .. men tenner dårlig på noen plugger ( coil kanskje ? ) har begynt å få dårlige tenninger slik at jeg får ettertenning pr. girskifte ( noen ganger ) .. jeg orker ikke tanken på å reparere mer , så nå skal jeg kjøre forsiktig til jeg får inn mer penger til ny motor ...
samtidig har jeg ødelagt hjullagre som gjør at den bråker væst pga bremseskiver og kloss gnikker på hverandre .. hirr .. høres ut som _veldig_ ubalanserte hjul ..
Ettersom jeg har brukt endel på paintball nå , må jeg bruke litt til før jeg er komplett fornøyd med markøren .. så kommer bilen etterpå , så jeg får håpe at min fungerer så lenge .. .
og at din også fungerer igjen snart .. det er så nedtrykkende på motivasjonen av å eie en bil når den blir slikt .. noen ganger har jeg ikke engang lyst å eie bilen , andre ganger kan jeg bare sitte i bilen for å .. sitte sammen med den ..
Setter meg som mål å ha MR2MK3 innen 4 år, så skal MK1'en stå på utstillingsplassen utenfor huset her

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc